۰
امام جمعه اهل سنت چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

نیروی مسلح کشور در اوج قدرت و صلابت هستند/ امریکا عامل اصلی ناامنی و بی ثابتی در منطقه است

امام جمعه اهل سنت شهرستان چابهار گفت: آمریکا با اقدامات مداخله جویانه خود عامل اصلی ناامنی و بی ثباتی در منطقه است.
23
23
مولوی عبدالرحمن بزرگزاده در گفت و گو با خبرنگاران چهاربهاران، با اشاره به وضعیت مطلوب نیروهای مسلح در مواجه با تهدید خارجی اظهار کرد: کشور ما در حال حاضر در اوج قدرت و صلابت قرار دارد و از این حیث ما کمبودی نداریم و در حال حاضر نیروهای مسلح ما در اوج قدرت و صلابت قرار دارند.
 وی با تاکید بر عزت و استقلال کشور تصریح کرد: نظام ما هیچ نیازی به حضور اجانب ندارد و آمادگی دفاع و مقابله با هر گونه تهدید و تجاوزی را دارند.
مولوی اهل سنت افزود:همانطور که در آیه قرآن آمده است ما باید خود را به تجهیزات نظامی آماده کنیم به طوری که دشمن جرأت نگاه طمع به کشور شما را نداشته باشد، بنابراین دستور قرآن است که آمادگی قرآن را باید در مقابل با دشمنان و فتنه ها داشته باشیم.
امام جمعه موقت بیان کرد: آمریکا همیشه دشمن مسلمانان بوده است چون این کشور نقش پر رنگی در ناامنی و بی ثباتی منطقه و کشورهای مسلمان دارد و هرکسی که مخالف با اقتدار و عزت ایران انقلاب اسلامی باشد خائن و دشمن نظام محسوب می شود.
مولوی بزرگزاده از جوانان خواست با پیروی از راه شهدا دین خود را ادا کنند و گفت: پیام پیام من به جوانان این است که بیدار و هوشیار و متدین و دیندار بوده و با پیروی از راه شهدا آماده مقابله با متجاوزان را داشته باشند.
انتهای پیام/
جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 423300
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *