۰

اهداف و راهبردها کمیته آسیب‌های اجتماعی جداگانه مشخص شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای کمیته آسیب‌های اجتماعی استان باید اهداف و راهبردها هر کدام جداگانه مشخص شود.
458
458
به گزارش چهاربهاران، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه باید بر یافته‌ها و نتایج تمرکز داشته باشیم، اظهار کرد: برای کمیته آسیب‌های اجتماعی استان باید اهداف و راهبردها هر کدام جداگانه مشخص شود و فعالیت‌های هر یک از دستگاه‌های اجرایی و متولی شفاف سازی شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: باید بین راهبردها و اهداف تفکیک قائل شویم و راهبرد و هدف در قالب  دو بند مطرح شود.
دبیر شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان با اشاره به مصوبات جلسه قبل در خصوص تصمیم‌گیری برای تشکیل کمیته آسیب‌های اجتماعی و شیوه نامه اجرایی آن گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام بر آسیب‌های اجتماعی و نیز تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  قرار  شد تا ذیل شورای فرهنگ عمومی، کمیته آسیب‌های اجتماعی نیز تشکیل گردد.
حسین مسگرانی همچنین  با بیان اینکه  هر ماه یک جلسه شورای فرهنگ عمومی در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای این منظور برای هر جلسه شورای فرهنگ عمومی اولویتهایی در نظر گرفته شده که برای هر یک از آنها یکی از دستگاه‌های اجرایی به عنوان محور اصلی و  چند دستگاه متولی دیگر نیز  همکاری می‌کنند.
وی افزود: آسیب‌های اجتماعی با رویکرد حاشیه‌نشینی، آسیب‌های اجتماعی با رویکرد گروه‌های انحرافی، آسیب های اجتماعی با رویکرد زنان سرپرست خانوار، آسیب‌های اجتماعی با رویکرد بی انضباطی و قانون‌گریزی و سرمایه اجتماعی با رویکرد امید به آینده و روحیه نشاط و شادابی برخی دیگر از اولویتهای امسال را شامل می‌شوند.
وی با بیان اینکه هم اکنون  در 9 شهرستان استان جلسه شورای فرهنگ عمومی فعالتر برگزار می‌شود به اعضای پیشنهادی شورای فرهنگ عمومی استان  برای هر یک از این شهرستان‌ها نیز اشاره‌ای کرد.
شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب: 424645
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *