۰

آسیب‌های اجتماعی طی چندسال اخیر شفاف سازی شده است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طی چهارسال اخیر آسیب‌های اجتماعی شفاف‌سازی شد و میل به مشارکت برای نجات انسان‌ها افزایش یافته است.
632
632
به گزارش چهاربهاران، علی‌اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: طی چهارسال اخیر آسیب‌های اجتماعی شفاف‌سازی شده و میل به مشارکت برای نجات انسان‌ها افزایش یافته است.
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بیشترین کشفیات مواد مخدر از محور سراوان - ایرانشهر است.
این مسؤول بیان کرد: مسئولان برای اعمال موضع فعال طرح و راهکارهای خود را به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ارائه دهند.
هاشمی گفت: همه نهادها باید با برنامه‌های مختلف از جمله ایجاد سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه ورود جدی داشته و آسیب‌های سوءمصرف  مواد مخدر را برای اقشار مختلف تشریح کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مسؤولان از ارائه گزارش صرف در جلسات پرهیز کرده و برای عملکرد بهتر راهکار و پیشنهادات خو را مطرح کنند اگر چه  در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در مقابله با مواد مخدر در این استان انجام شده است.
محمدهادی مرعشی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تشریح عملکرد این شورا، گفت: هم اینک 289 مرکز خدمات درمانی و ترک اعتیاد در استان وجود دارد که در مقایسه با 91 مرکز موجود در سال 92 رشد سه برابری داشته است

انتهای پیام/
سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب: 424341
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *