۰
امام جمعه نگور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره):

در شرایط کنونی نیازمند راه و گفتمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستیم/امام خمینی(ره) مظهر عزت و عزم ملی همه ایرانیان است

مولوی عبدالرحمن عارفی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)پیروی مردم ایران در شرایط کنونی با تعهد به راه و گفتمان امام‌ خمینی (ره) را پیروزی در میدان های رقابت دانست.
یی
یی
به گزار ش چهاربهاران، امام جمعه اهلسنت نگور در این مراسم گفت: امام از دنیا رفته ولی نهضتش تا قیامت باقیست، کفر جهانی از رحلت امام خوشحال شدند لکن خوشی آنان بعد از مدت کوتاهی تبدیل به غم شد چون مقام شایسته رهبری سکاندار لایق ایشان رهبری جامعه را برعهده گرفت، یاد دارم در زمان جبهه رزمندگان میگفتند خدایا از عمر ما بکاه و به عمر امام ما بیفزا، امام قلعه ای در قلب مردم ساخت که هیچ چیز باعث نابودی آن نمی شود.
مولوی عبدالرحمن عارفی افزود: 9 میلیون نفر در تشییع جنازه امام شرکت کردند کجا چنین تشییع جنازه ای دیده شده است این نشانگر عشق مردم به امام است، کفر جهانی حیرت زده شده بود که ایشان چه کسی بودند که ملتش اینگونه در کنارش ایستاده است.
وی ادامه داد: هم اکنون دشمن نتوانسته هیچ ضرری به ما وارد کنه ولی کشورهای لیبی، پاکستان، افغانستان، یمن، عراق و سایر را ببینید چگونه توسط آمریکا مورد اشغال و ناامنی قرار گرفته و بینش امام ما را آمن و آرام قرار داده است، امام برای این ملت ومردم زحمات زیادی کشیده، 15 سال تبعید متحمل شد و درس شجاعت و حریت آموخت.
معاونت مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش چابهار گفت: امام پیام های زیبایی به معلمان دادند و آن مشارکت جمعی ست یعنی برای رسیدن به هدف باید به همدیگر اعتماد کنیم زیرا آینده این مملکت دست معلمان است معلملن باید مواظب باشند چه کسانی را تربیت می کنند.
نوروزی افزود: امام راحل فرمود سربازان من در گهواره اند، اکنون هم ما باید سربازان امام را تربیت کنیم تا اینده انقلاب را زیباتر و خدای تر بسازیم، امروز دشمن به این انقلاب قبطه می خورد اگر امام نیست هنوز افکار و سخنانش در میانمان زنده است.
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 424416
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *