۰
امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با چهاربهاران:

رهبری امام خمینی(ره) ریشه در باورهای اسلامی داشت

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) چابهار گفت: یروزی انقلاب اسلامی ‌نتیجه نقش مؤثر رهبری امام خمینی(ره) در هدایت خیزش مردمی ‌و عبور از حوادث سخت در طول دوران شکل‌گیری، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی‌بوده است.
12
12
حجت الاسلام والمسلمین برومند رازیانی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: انقلاب‌ها در هر جوامعی همواره مدعیان نظم نوینی هستند که جامعه را از وضعیت پیشین متمایز کرده‌اند اما برای استمرار این قیام نیاز به یک رهبریت قاطع که ریشه در دین و باورهای مذهبی است.
وی افزود: امام خمینی(ره) بعنوان یکی از مهمترین مبارزان سیاسی در طول نهضت های مختلف بیداری اسلامی از ابتدا تاکنون بوده و توانستند اندیشه اسلامی را با عمل اجتماعی که همان تشکیل حکومت دینی بر اساس شریعت اسلامی تلفيق كنند.
حجت السلام رازیانی بیان کرد: بیداری اسلامی که در جهان اسلام رخ داده براساس برنامه ريزي هاي دقيق صورت گرفته و اين مهم بصورت سهوي شكل نگرفته است.
این روحانی شهرستان چابهار؛ اساس پیروزی انقلاب اسلامی ایران را استوار بر حاکمیت رهبری امام خمینی (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری دانست و ابراز کرد: در کشورهای دیگر این اصل کمرنگ نمایان شده است.
وی با اشاره به اینکه اسلام به یک ملت خاص تعلق ندارد، یادآور شد: هدف اسلام نجات محرومان و مستضعفان است بنابراین کشورهایی که در آنها بیداری اسلامی رخ داده باید انقلاب اسلامی ایران و پیروی از رهبر فرزانه جمهوری اسلامی را الگوی خود قرار دهند تا در ادامه راه از قطار موفقیت باز نمانند.
امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) چابهار؛ راهکار لازم برای هدایت صحیح این انقلاب‌ها را مستلزم اتحاد بین تمام نیروها و تبعیت از یک رهبر با ایمان و قوی و الگو برداری از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نامید.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 424388
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *