۰

سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تا 27 مهرماه تمدید شد

مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن 95سیستان و بلوچستان گفت: براساس اطلاعيه صادر شده از سوی ستاد سرشماري كشور، اجرای اینترنتی طرح سرشماری نفوس و مسکن تا27مهرماه جاری تمدید شد.
11
11
به گزارش چهاربهاران، غلامرضا مالکی شجاع گفت: با توجه به درخواست‌هاي مكرر تعداد زيادي از مردم، سرشماري اينترنتي تمدید شده است و بر این اساس ماموران سرشماري اجرای طرح حضوری این سرشماری ملی را از 28مهرماه با مراجعه حضوري به خانوار نسبت به تكميل فرم خانوار اقدام كنند.
وی ابراز امیدواری کرد: در فرصت بدست آمده مردم نسیت به ثبت نام اینترنتی در این سرشماری اقدام کنند.
وی اظهار کرد: زمان ويرايش اطلاعات خانوار در سامانه اينترنتي پس از پايان سرشماري اينترنتي آغاز خواهد شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در خبر دیگر گفت: سیستان و بلوچستان در سرشماری نفوس و مسکن به هدف تعیین شده نزدیک شده است
وی بیان کرد: براساس آمارهای منتشر شده استان از حیث میزان مشارکت مردم به هدف تعیین شده نزدیک شده است.
مالکی گفت: در سرشماری نفوس و مسکن که همزمان با سراسر کشور از سوم مهر ماه در استان آغاز شد16.02 درصد جمعیت استان نسبت به ثبت اطلاعات خانوار خود اقدام کرده اند که این رقم شامل 122هزارو 220خانوار معادل 484هزارو733نفرمی باشد.
وی تصریح کرد: براساس آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران تا صبح امروز 14میلیون 706هزار ایرانی در سرشماری اینترنتی ثبت نام شدند.
این مقام مسئول ادامه داد: استان های سمنان، بوشهر و خراسان جنوبی از هدف تعیین شده مرکز آمار عبور کرده اند و استانهای یزد، هرمزگان، کردستان، سیستان و بلوچستان، لرستان و گلستان به هدفهای تعیین شده نزدیک شده اند.
مالکی اظهار کرد: این آمار در کلان شهر تهران رقم یک میلیون و 800هزارنفر معادل 588هزار خانوارمی باشد.
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب: 423383
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *