۰
مسول کمیته اطلاع رسانی سرشماری نفوس و مسکن چابهار :

ثبت آمار خارج از محدوده زمانی مقرر هیچ گونه ارزش قانونی ندارد/ متقاضیان سرشماری نفوس و مسکن تا آغاز رسمی ثبت نام اینترنتی منتظر بمانند

مسول کمیته اطلاع رسانی سرشماری نفوس و مسکن چابهار گفت: ثبت آمار فقط در زمان مقرر معتبر بوده وهرگونه اقدامی خارج از محدوده زمانی هیچ گونه ارزش قانونی نخواهد داشت.
12
12
محمد بلوچزهی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: تا زمان مقرر ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 نیازی به حضور هیچ کدام ازشهروندان در کافی نت و دیگر مراکز در خصوص ثبت آمار نیست و هیچ گونه فرم خاصی در این خصوص تا زمان آغاز این طرح تعریف نشده و معتبر نیست.
وی با اشاره به اینکه زمان زیادی تا آغاز سرشماری نفوس و مسکن باقی نمانده افزود: آگاه سازی مردم از اجرای این طرح بزرگ ملی می تواند در جهت انجام صحیح آن تاثیر گذار باشد.
بلوچزهی بیان کرد: برحسب ابلاغ ستاد سرشماری استان نظر به اینکه سرشماری نفوس ومسکن 1395 در مرحله ثبت نام اینترنتی از سوم مهرماه اغاز می شود و مشارکت مردم در امارگیری این مرحله اختیاری بوده لذا ثبت آمار فقط در زمان مقرر معتبر بوده وهرگونه اقدامی خارج از محدوده زمانی هیچ گونه ارزش قانونی نخواهد داشت.
مسول کمیته اطلاع رسانی سرشماری نفوس و مسکن چابهار خاطرنشان کرد: ارایه آمار صحیح ونظر به اینکه ارائه آمار درست  جمعیتی می تواند بسترساز توسعه هر منطقه باشد از شهروندان درخواست داریم نسبت به اجرای این امر همکاری و همگامی لازم را داشته باشند.
 
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 423172
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *