۰
معاون استاندار وفرماندار ویژه چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

سرشماری نفوس ومسکن پایه واساس نظام برنامه ریزی کشور است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: سرشماری نفوس و مسکن پایه واساس نظام برنامه ریزی در کشور است.
23
23
احمدعلی موهبتی در گفت و گوبا خبرنگار چهاربهاران، با تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به یادآوری و فداکاری رزمندگان و شهداء هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: با رشادت هایی که رزمندگان در دفاع مقدس انجام دادند مردم باید رهروی راه شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع باشند.
وی بیان کرد: همزمان با زنگ مهر زنگ سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 به صدا در آمد.
موهبتی تصریح کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن یکی از کامل ترین و مؤثرترین راه های جمع آوری اطلاعات برای برنامه ریزی در هر کشور است.
 وی افزود: برای اینکه مسئولان کشور بتوانند در مورد ساخت مسکن، مدرسه، بیمارستان، مسجد، درمانگاه و خانه بهداشت، مکان های تفریحی، ایجاد راه ها وجاده ها در شهر یا روستا نیاز به برنامه ریزی دارند و به اطلاعات دقیق نیاز دارند واین اطلاعات از پاسخ های شما به سئوالات سرشماری که می دهید به دست می آید.
فرماندار ویژه چابهار گفت: مردم با ثبت نام اطلاعات خود در سامانه اینترنتی سرشماری که خود مامور سرشماری بوده و با مشارکت در این طرح ملی به کاهش هزینه های سرشماری کمک می کنند.
وی افزود تاریخ شروع سرشماری از سوم مهر ماه تا بیست و چهارم مهر به روش اینترنتی است که از ثبت اطلاعات از طریق وب سایت www.sarshomari95.ir امکان پذیر است.
موهبتی خاطرنشان کرد: کارت همیار سرشماری ویژه دانش آموزان ابتدایی در بین دانش آموزان منتشر شد تا با تشویق خانواده ها و دوستان و خویشاوندان خود نقش بسیار مفیدی را در کاهش هزینه های سرشماری داشته باشند و در صورت شرکت در سرشماری اینترنتی شماره ملی خود را به سامانه (300000) پیامک کنید و از جایزه های ارزنده مرکز آمار ایران به قید قرعه بهره مند شوند و منتظر حضور حداکثری شما در سرشماری هستیم.
انتهای پیام/
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 423308
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *