۰
با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار شد/ عکس

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سالن همایش های بین المللی سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار شد
منطقه ازاد
منطقه ازاد
به گزارش چهاربهاران، عبدالرحیم کردی طی مراسمی با حضور اکبر ترکان دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد چابهار معرفی و از خدمات سه ساله حامدعلی مبارکی مدیرعامل سابق قدردانی شد.
امام جمعه اهل سنت چابهار نیز با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دولت توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت های چابهار دارد و انتصاب مدیران بومی در منطقه آزاد نوعی حمایت از نخبگان و تحصیلکردگان بومی این منطقه است.
مولوی عبدالرحمن ملازهی با قدردانی از ترکان دبیرشورایعالی مناطق آزاد در انتصاب نیروی بومی به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد چابهار افزود: باید با وحدت و همدلی کارها را پیش ببریم و برای توسعه و آبادانی این منطقه بیش از پیش تلاش و کوشش کنیم.
وی بیان کرد: در این قبیل مناطق نیروهای بومی مسائل و مشکلات را بهتر لمس می کنند و می توانند موفقیت بیشتری به دست آورند.
وی گفت: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر محرومیت زدایی و تلاش مسئولان برای آبادانی نقاطی مانند چابهار دارند و این امر با دلسوزی مسئولان با سواد و با تجربه محقق خواهد شد.
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در سرسرای این سازمان اظهار کرد: چابهار موقعیت عالی در بین کشورهای حاشیه اقیانوس هند دارد و می تواند بسیاری از کشورها را به هم متصل کند.
اکبر ترکان افزود: سازمان منطقه آزاد 23 سال قبل تاسیس شده و از 21 سال قبل که فعالیت خود را آغاز کرده نقش مهمی در توسعه این منطقه داشته است.
وی بیان کرد: هر کدام از مناطق آزاد در کشور براساس اهداف و برنامه های مشخصی تعریف و راه اندازی شده است که ماموریت منطقه آزاد چابهار ترانزیت و حمل و نقل است.
وی گفت: به همین منظور معاونت حمل و نقل و ترانزیت در چارت تشکیلاتی سازمان منطقه آزاد چابهار گنجانده شده است تا بتواند فعالیت و برنامه ها را بخوبی پیش ببرد.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور ادامه داد: پست های مدیرعاملی در مناطق آزاد سه ساله است و مبارکی در طول سه سال مسئولیت مدیرعاملی بخوبی توانسته فعالیت مثبت و موثری انجام دهد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 423214
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *