با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار شد/ عکس

8 شهريور 1395 ساعت 8:28

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سالن همایش های بین المللی سازمان منطقه آزاد چابهار برگزار شد


به گزارش چهاربهاران، عبدالرحیم کردی طی مراسمی با حضور اکبر ترکان دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد چابهار معرفی و از خدمات سه ساله حامدعلی مبارکی مدیرعامل سابق قدردانی شد.
امام جمعه اهل سنت چابهار نیز با گرامیداشت هفته دولت و تسلیت شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دولت توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت های چابهار دارد و انتصاب مدیران بومی در منطقه آزاد نوعی حمایت از نخبگان و تحصیلکردگان بومی این منطقه است.
مولوی عبدالرحمن ملازهی با قدردانی از ترکان دبیرشورایعالی مناطق آزاد در انتصاب نیروی بومی به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد چابهار افزود: باید با وحدت و همدلی کارها را پیش ببریم و برای توسعه و آبادانی این منطقه بیش از پیش تلاش و کوشش کنیم.
وی بیان کرد: در این قبیل مناطق نیروهای بومی مسائل و مشکلات را بهتر لمس می کنند و می توانند موفقیت بیشتری به دست آورند.
وی گفت: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر محرومیت زدایی و تلاش مسئولان برای آبادانی نقاطی مانند چابهار دارند و این امر با دلسوزی مسئولان با سواد و با تجربه محقق خواهد شد.
مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در سرسرای این سازمان اظهار کرد: چابهار موقعیت عالی در بین کشورهای حاشیه اقیانوس هند دارد و می تواند بسیاری از کشورها را به هم متصل کند.
اکبر ترکان افزود: سازمان منطقه آزاد 23 سال قبل تاسیس شده و از 21 سال قبل که فعالیت خود را آغاز کرده نقش مهمی در توسعه این منطقه داشته است.
وی بیان کرد: هر کدام از مناطق آزاد در کشور براساس اهداف و برنامه های مشخصی تعریف و راه اندازی شده است که ماموریت منطقه آزاد چابهار ترانزیت و حمل و نقل است.
وی گفت: به همین منظور معاونت حمل و نقل و ترانزیت در چارت تشکیلاتی سازمان منطقه آزاد چابهار گنجانده شده است تا بتواند فعالیت و برنامه ها را بخوبی پیش ببرد.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور ادامه داد: پست های مدیرعاملی در مناطق آزاد سه ساله است و مبارکی در طول سه سال مسئولیت مدیرعاملی بخوبی توانسته فعالیت مثبت و موثری انجام دهد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 423214

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423214/آیین-تودیع-معارفه-مدیرعامل-سازمان-منطقه-آزاد-چابهار-برگزار-عکس

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir