۰
سرپرست بخشداری دشتیاری:

پلمپ واحدهای صنفی متخلف بازدارنده از گرانفروشی خواهند شد

سرپرست بخشداری دشتیاری شهرستان چابهار گفت: واحد صنفی با توجه به قیمت خرید درج شده در فاکتور و سود قانونی فروش، به گران‌فروشی بپردازد با آن برخورد خواهد شد.
پلمپ واحدهای صنفی متخلف بازدارنده از گرانفروشی خواهند شد
به گزارش چهاربهاران، جمشید سارانی در بازدید از واحدهای صنفی بازار نوبندیان بیان کرد: پیرو درخواستهای مردمی مبنی بر گرانفروشی کالا های اساسی در بازار نوبندیان (دشتیاری) تیمی متشکل از واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان چابهار، بخشداری دشتیاری و دهیاری نوبندیان روز گذشته از صنف های مختلف بازدید میدانی انجام شد.

وی افزود: بیش از ١٠٠ واحد صنفی در طول دو روز توسط واحد بازرسی و نظارت اداره صمت شهرستان چابهار بازدید و تعدادی از این واحد ها صنفی بعلت تخلف و گرانفروشی به تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار معرفی شدند.

سرپرست بخشداری دشتیاری ادامه داد: در این بازدید قیمت کالاها اساسی بررسی و نسبت به ارائه فاکتور قیمت خرید و فروش و همچنین نصب اتیکت بر روی محصول به فروشندگانی که فاقد آن بودند تذکر داده شد.

وی خواستار برخورد جدی با متخلفین و گرانفروشان شدند و گفت: این بازرسی ها مستمر و هماهنگ با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان چابهار به طور محسوس و نامحسوس در طول ایام ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد و چنانچه صنفی چندین بار تخلف داشته باشد با همکاری نهاد مربوطه پلمپ خواهد شد.

سارانی تصریح کرد: با هماهنگی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان چابهار نماینده این اداره جهت نظارت بر بازار نوبندیان معرفی تا گزارش روزانه نسبت به قیمت ها و انعکاس آن به سازمان مربوطه انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: مردم منطقه دشتیاری در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی و یا کم فروشی میتواند با سامانه ١٢۴ و یا با شماره تلفن ٠۵۴٣۵٣٣٣۵۴۵ واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان چابهار گزارش خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام/






 
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 453432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *