سرپرست بخشداری دشتیاری:

پلمپ واحدهای صنفی متخلف بازدارنده از گرانفروشی خواهند شد

17 ارديبهشت 1398 ساعت 8:05

سرپرست بخشداری دشتیاری شهرستان چابهار گفت: واحد صنفی با توجه به قیمت خرید درج شده در فاکتور و سود قانونی فروش، به گران‌فروشی بپردازد با آن برخورد خواهد شد.


به گزارش چهاربهاران، جمشید سارانی در بازدید از واحدهای صنفی بازار نوبندیان بیان کرد: پیرو درخواستهای مردمی مبنی بر گرانفروشی کالا های اساسی در بازار نوبندیان (دشتیاری) تیمی متشکل از واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان چابهار، بخشداری دشتیاری و دهیاری نوبندیان روز گذشته از صنف های مختلف بازدید میدانی انجام شد.

وی افزود: بیش از ١٠٠ واحد صنفی در طول دو روز توسط واحد بازرسی و نظارت اداره صمت شهرستان چابهار بازدید و تعدادی از این واحد ها صنفی بعلت تخلف و گرانفروشی به تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار معرفی شدند.

سرپرست بخشداری دشتیاری ادامه داد: در این بازدید قیمت کالاها اساسی بررسی و نسبت به ارائه فاکتور قیمت خرید و فروش و همچنین نصب اتیکت بر روی محصول به فروشندگانی که فاقد آن بودند تذکر داده شد.

وی خواستار برخورد جدی با متخلفین و گرانفروشان شدند و گفت: این بازرسی ها مستمر و هماهنگ با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان چابهار به طور محسوس و نامحسوس در طول ایام ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد و چنانچه صنفی چندین بار تخلف داشته باشد با همکاری نهاد مربوطه پلمپ خواهد شد.

سارانی تصریح کرد: با هماهنگی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان چابهار نماینده این اداره جهت نظارت بر بازار نوبندیان معرفی تا گزارش روزانه نسبت به قیمت ها و انعکاس آن به سازمان مربوطه انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: مردم منطقه دشتیاری در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی و یا کم فروشی میتواند با سامانه ١٢۴ و یا با شماره تلفن ٠۵۴٣۵٣٣٣۵۴۵ واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان چابهار گزارش خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام/






 


کد مطلب: 453432

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/gallery/453432/1/پلمپ-واحدهای-صنفی-متخلف-بازدارنده-گرانفروشی-خواهند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir