۰
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار:

توزیع بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده در منطقه چابهار در سال گذشته/ کاهش ۱۷/۵ درصدی مصرف فرآورده در منطقه چابهار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار گفت: با تلاش همکاران در سال ۱۳۹۵ ، بیش از یک میلیارد وششصد میلیون لیتر فرآورده شامل بنزین ، نفتگاز ، نفت سفید و نفت کوره در منطقه چابهار توزیع شده است.
1
1
به گزارش چهاربهاران، مهدی عاطفی میزان مصرف فرآورده در مدت مشابه سال پیش از آن را بیش از یک میلیارد و نهصد و شصت میلیون لیتر اعلام اظهار کرد: بر این اساس ۱۷/۵ ( هفده و نیم درصد) کاهش در مصرف وجود داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چابهاردر ادامه به مصرف نفتگاز در منطقه اشاره و افزود:در مجموع مصارف نیروگاهی و غیر نیروگاهی در سال ۹۵، کاهش ۱۷/۶ ( هفده و شش دهم ) درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته وجود داشته است.
مهندس عاطفی میزان کاهش مصرف در فرآورده نفتکوره را نیز چشم گیر ارزیابی کرد و گفت: مصرف فرآورده نفت کوره نیز بیش از ۳۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
مدیر منطقه چابهاردر پایان به رشد ۳/۵ ( سه و نیم درصدی) میزان مصرف بنزین در سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره و افزود: با توجه به سرمای بی سابقه و برودت دما و وقوع سیلاب در زمستان سال ۹۵، در مصرف نفت سفید نیز ۱۷/۵( هفده ونیم ) درصد افزایش مصرف وجود داشته است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 424002
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *