۰
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار:

دانش آموزان سفیران بهینه سازی مصرف سوخت با عنوان همیاران انرژی هستند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار گفت: تربیت دانش آموزان به عنوان سفیران بهینه سازی مصرف سوخت با عنوان همیار انرژی از اهداف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است.
11
11
به گزارش چهاربهاران، مهندس مهدی عاطفی در مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقه نقاشی بهینه سازی مصرف سوخت و مدیران و معلمان منتخب اظهار کرد: در کنار فعالیت ها و اقدامات جهت خدمت رسانی به شهروندان، مبحث آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه سوخت یکی از مهمترین مواردی بود که در طی سال تحصیلی گذشته با مشارکت آموزش و پرورش به طور خاص در منطقه چابهار به آن توجه شده است.
وی افزود: همکاران منطقه به عنوان مروجان فرهنگ مصرف بهینه سوخت در طول سال تحصیلی با حضور در مدارس و نیز ارائه آموزشهای لازم و برگزاری دوره های مختلف آموزشی، ضمن ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان و فرهنگیان، نسبت به تربیت دانش آموزان به عنوان سفیران بهینه سازی مصرف سوخت با عنوان همیاران انرژی اقدام کرده اند.
وی ادامه داد: این امر در ارتقاء سطح دانش عمومی و رعایت مصرف بهینه سوخت نقش مهمی ایفا کرده است.
عاطفی خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در راستای ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان، نسبت به اجرای یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع مصرف بهینه سوخت اقدام کرده که طی آن دانش آموزان آموخته های خود در این زمینه را به تصویر کشیدند.
لازم به ذکر است مدیران، معلمان و دانش آموزان منتخب و برگزیده که در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ بهینه سازی تلاش کرده بودند با اهداء جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب: 424208
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *