۰
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار:

فرهنگ صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی باید به دانش آموزان منتقل شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار گفت: دانش آموزان باید با هدف گسترش فرهنگ صرفه جویی و فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی آشنا و آموزش ببینند.
12
12
به گزارش چهاربهاران، مهندس مهدی عاطفی اظهار کرد: با عنایت به لزوم فرهنگ سازی مناسب در خصوص مصرف صحیح انرژی و با توجه به احساس ضرورت آموزش در این بخش، دومین دوره آموزشی همیار انرژی در منطقه چابهار برگزار شد.
وی از تشکیل کارگروه همیار انرژی در منطقه طی سال گذشته خبر داده و افزود: نظر به ضرورت گسترش فرهنگ صرفه جویی با توجه به محدودیت در منابع و ذخایر کشور در تمامی زمینه ها و لزوم استفاده بهینه از انرژی ، کارگروه همیار انرژی در منطقه تشکیل و با شناسایی دانش آموزان مستعد در این زمینه شروع بکار نمود.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در ادامه به نقش بسیار مهم فرهنگ سازی مناسب در مصرف انرژی اشاره و بیان کرد: مردم باید اصول صحیح مصرف انرژی را به صورت کامل فراگیرند ،چرا که اتلاف انرژی در همه زمینه ها امروزه به یک نگرانی جدی در کشور تبدیل شده است.
مهندس عاطفی در پایان یادآور شد: دانش آموزان شرکت کننده در این دوره های آموزشی با هدف فرهنگ سازی مناسب و توسعه و تببین فرهنگ صحیح مصرف ، به عنوان مبلغین و همیاران انرژی در سطح آموزشگاه های سطح شهرستان چابهار به فعالیت خواهند پرداخت.
لازم به ذکر است برگزاری نمایشگاه نقاشی با موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی در حاشیه دوره آموزشی مذکور و اهداء جوایز به دانش آموزان برگزیده از دیگر اقدامات انجام شده در این کارگاه آموزشی بوده است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 424110
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *