۰
فرماندار زابل مطرح کرد:

اجرای سرشماری نفوس و مسکن در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم

فرماندار زابل گفت: طرح سرشماري عمومي نفوس و مسكن برای خدمت رسانی بهتر به مردم در حال اجرا است.
1
1
به گزارش چهاربهاران، فرماندار شهرستان زابل در بازديد از كلاس هاي آموزشي سرشماري عمومي نفوس و مسكن 1395 افزود: هدف از طرح عظيم و ارزشمند سرشماري عمومي نفوس و مسكن برنامه ريزي براي توسعه و اعتلاي ايران اسلامي و نیز خدمت رسانی به مردم در همه ي عرصه ها است.
هوشنگ ناظري با بيان اينكه كه انجام كارهاي خوب ، شايسته و درشان و منزلت مردم در آينده منوط به اطلاعات و آماري مي باشد كه در اين طرح توسط خود مردم در ثبت نام اينترنتي و در مرحله دوم توسط ماموران سرشماري بدست مي آيد، افزود: تعلق خاطر در كار شما ماموران سرشماري خيلي مهم است، آمارها دقيق گرفته شود و بي تفاوت از كنار وظيفه اي كه بر عهده شماست عبور نكنيد كه شرعا و عرفا در قبال آن مسئول هستيد.
معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان زابل ادامه داد: از مردم عزيز همه تقاضا داريم نهايت همكاري را در هر دو بخش طرح داشته باشند به ويژه در بخش ثبت نام اينترنتي همت گمارند تا با اين عمل باعث كاهش هزينه ها و تسريع در انجام اين طرح ارزشي شوند.
ناظري تصريح كرد: ملت هميشه در صحنه با شركت در طرح سرشماري عمومي نفوس و مسكن 1395 دولت و خدمتگزارن خود را براي اعتلاي بيش از پيش ايران اسلامي، ارتقا و توسعه شاخص هايي كه متوجه خود مردم خواهد بود ياري فرمايند.
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 423362
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *