۰
امام جمعه چابهار در شب شهادت امام علی (ع):

قضاوت های حضرت علی(ع) برترین نوع عدالت در تاریخ بشریت است/ بخش بزرگی از زندگی مولی الموحدین صرف کار فرهنگی شد

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: قضاوت های حضرت علی (ع) برترین نوع عدالت در تاریخ بشریت است.
345
345
به گزارش چهاربهاران ،حجت السلام والمسلمین ضمن تسلیت  ایام شهادت مولی الموحدین اظهار کرد: امام علی (علیه السلام) در طول بیست وپنج سال خانه نشینی دست به کارهای فرهنگی بسیار بزرگی زد.
حجه الاسلام والمسلمین موسوی افزود:از جمله کارهای بسیار ارزشمند فرهنگی حضرت علی (علیه‌السلام) در این  مدت ،جمع آوری قرآن و  تربیت شاگردان بزرگی همچون ابوذر و جابر انصاری و حبیب ابن مظاهر بود.
    دانست  تصریح کرد: حضرت در دوران خانه نشینی هم دست از تبلیغ دین اسلام نکشید وی تلیغ دین را در هر شرایطی از ضروریات ودراین مدت خدمات بسیار بزرگی به جامعه پیرامونی خود و حتی در زمامداری مشروتهای بیشماری از این بزرگوار گرفته می شد.
موسی با اشاره به اقدامات حضرت امام راحل  و مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد:
حضرت امام راحل  و مقام معظم رهبری با اقتباس از جد بزرگوارشان  ،  در ایام تبعید ، همواره با پیام و سخنرانی و جلسات به تبلیغ دین اسلام می پرداختند.
خطیب نماز جمعه با تاکید بر عدل امام اول شیعیان  در قضاوتهای حکومت بیان کرد: علی علیه‌السلام در قضاوت های دقیق خود، همگان را متوجه عدالت مینمود و بارها پس از صدور حکم اشتباه  توسط بعضیها، جلوی اجرای حکم را با ادله قرآن کریم گرفت که همه  برتری  علی علیه‌السلام را اذعان کردند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 422953
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *