۰
امام جمعه اهل سنت چابهار مطرح کرد:

دفاع تمام قد علمای اهل سنت بلوچستان از حاکمیت اسلامی/حرام بودن هر نوع اغتشاش در مملکت اسلامی

امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان بزرگترین پایتخت وحدت اسلامی همواره حامی نظام جمهوری اسلامی بوده و کوچکترین اغتشاش و بی رحمتی به آرمان های نظام و انقلاب را حرام پنداشته و نمی پذیرد.
دفاع تمام قد علمای اهل سنت بلوچستان از حاکمیت اسلامی/حرام بودن هر نوع اغتشاش در مملکت اسلامی
مولوی عبدالرحمن ملازهی عالم بزرگ اهل سنت در جنوب سیستان و بلوچستان در گفت و گوی اختصاصی با چهاربهاران در خصوص اغتشاشات و بی حرمتی های اخیر به نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: بزرگان، علما و مولوی های اهل سنت همواره پشتیبان و سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند و اگر فتنه گر و دسیسه گری قصد نفاق و هرج و مرج در جامعه را داشته باشد شدیدا محکوم است.
​وی با اشاره به نفاق و فتنه گری گروه های تروریستی در کنار افرادی که می خواهند برای گرانی شعار دهند افزود: مسلما کشور برای تجمع در خصوص گرانی مشکلی نداشته است ولی وقتی منافقان با حضور در بین جمعیت شعارهای ضد انقلابی داده و قصد هدایت جمعیت را از هدف مطالبه گری برای رفع گرانی به توهین به مقدسات نظام می دهند و افرادی ساده لوح گول می خورند یقینا علمای اهل سنت مخالفت خود را با چنین دسیسه گرانی اعلام می کنند.
​عالم بزرگ اهل سنت در جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: نیروهای امنیتی باید از حریم امنیت کشور در شهر ها و بلادها حراست و مواظبت کنند و کوچکترین تحرکات را خنثی کنند تا افراد مغرضی که دشمنان نظام و مملکت می باشند همیشه ناامید به فتنه گری در کشور باشند.
​وی بااشاره به خیرخواهی ارگان های امنیتی منطقه در خصوص مقابله با فتنه گران تصریح کرد: کسانی که علنی با کشور ما دشمنی می کنند هویتشان شناخته شده است، این ها همواره به دنبال بهانه ای برای ایجاد ناامنی در کشور بوده اند و الان هم که در کنار مطالبه گری بر حق مردم برای از بین بردن گرانی فرصتی مناسب به دستشان آمد تا خط و مش های غلط قبلی را دست مردم دهند و حرکتشان مردمی نیست که با تلاش نیروهای امنیتی ناکام ماندند.
​مولوی ملازهی خاطرنشان کرد: یقینا حمایت از فتنه گران نوعی ابلهی به شمار می آید چراکه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود از کنار چنین جریاناتی وارد شده و قصد ایجاد کوچکترین شکاف و رخنه را در جامعه اسلامی دارد.
​وی به استناد به روایات نبی اکرم اسلام (ص) عنوان کرد: کسی حق ندارد حتی مال خودش را تبذیر و از بین ببرد و حرام است چه برسد به اینکه اموال عمومی مردم را نابود کند، حتی روایاتی وجود دارد که امنیت دادن یک مسلمان توسط حاکم اسلامی به منزله امنیت دادن همه مردم است و بسیار ارزشمند است بنابراین منادیان امنیت کشور بسیار مراقب چنین فتنه گران و ابلهانی باشند تا مردم را در فتنه دشمن به گمراهی دچار نشوند.
​وی در خصوص فضای ایجاد شده در فضای مجازی توسط دشمنان تشریح کرد: در خصوص این وضعیت ایجاد شده متاسفانه افراد نادان در کنار دشمن به این فضای ناباب دامن می زنند، کار بد را دشمن دانا انجام می دهد یا دوست نادان بنابراین توصیه من به اهل سنت این است که مراقب چنین افرادی باشند و در صورت مشاهده فتنه گران سریعا برخورد کنند.
​انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 450954
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *