۰
امام جمعه اهلسنت چابهار؛

روز جهانی قدس نماد استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر ظلم است

امام جمعه اهلسنت چابهار گفت: روز قدس نماد عدالت خواهی مسلمانان بر ضد دشمنان و ملحدان است و همه مسلمانان نسبت به این روز بزرگ وظیفه داشته و مکلفند نسبت به شعائر اسلامی بر ضد استکبار عمل کنند.
روز جهانی قدس نماد استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر ظلم است
مولوی عبدالرحمن ملازهی در حاشیه مراسم روز قدس در چابهار در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: پیروزی‌های مستمر محور مقاومت در سوریه موجب افزایش خودباوری و انگیزه کشورهای اسلامی در برابر سلطه طلبی رژیم صهیونیستی شده است و امیدوارم هر چه زودتر شاهد نابودی رژیم اشغال گر قدس و آزادی مسلمانان باشیم.
وی روز قدس را کابوسی برای جنایتکاران رژیم صهیونیستی توصیف کرد و افزود: سردمداران وحشت زده این رژیم در آستانه این روز بزرگ از طرفی با کشتار مردم فلسطین و هدف قرار دادن امدادگران اوج سبُعیت خود را نشان می دهند و از طرفی، با دورگردی در اروپا در صدد تضعیف اصلی ترین حامی مردم فلسطین یعنی جمهوری اسلامی ایران هستند.
امام جمعه اهلسنت چابهار ادامه داد: باید از روز قدس به عنوان فرصتی استثنایی برای پیوند وحدت جهان اسلام استفاده کنیم و پیام مظلومیت و آزادی خواه مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.
وی در خصوص انتخاب جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس تصریح کرد: شاید دلیل اینکه حضرت امام(ره) جمعه آخر ماه رمضان را برای این امر انتخاب کردند آن باشد که پس از اتمام لیالی قدر و بخشوده شدن گناهان این جهادی باشد در برابر ظالمان، برائت از مشرکین زمان و امسال باتوجه به انتقال سفارت آمریکا به قدس این مسئله از حساسیت بیشتری برخوردار است.
مولوی ملازهی خاطرنشان کرد: با وجود توطئه های گوناگون نظام سلطه، موضوع فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی همچنان اولویت اصلی جهان اسلام است و نزدیک است روزی که میراث ماندگار خمینی کبیر مرگ رژیم جعلی و جنگ افروز صهیونیستی را رقم زند.
​خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/



 
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 451613
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *