۰
معاون استاندار‌ سیستان و بلوچستان خبر داد

رفع موانع تولید در سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موانع تولید را رفع و اشتغال و رونق ایجاد می‌کنیم تا به رشد اقتصادی برسیم.
اربابی
اربابی
به گزارش چهاربهاران، زهرا اربابی ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: بانک‌ها و سازمان‌هایی همچن امور مالیاتی و تامین اجتماعی که با کارگران و شرکت ها مرتبط هستند، کمک کنند تا اقدامات خوبی برای رفع موانع تولید داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این کارگروه یکی از ساز و کارهای اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موانع تولید را رفع و اشتغال و رونق ایجاد کند تا به رشد اقتصادی برسیم.
اربابی تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اصلی‌ترین کارگروه اقتصاد مقاومتی  در استان است که براساس برنامه مدون پیش رفته و بر‌اساس اولویت‌بندی‌ها‌ در حال انجام است.
وی افزود: در این کارگروه نمایندگان واحدهای تولیدی مشکل‌دار  به همراه دستگاه‌های ذی‌ربط و بانک های عامل در این جلسات شرکت تا به مشکلاتشان رسیدگی  و پس از جمع‌بندی پیشنهادات و جهت اخذ دستور و تصویب نتایج جلسات  در کار گروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار مطرح می‌شود که مصوبات کارگروه بر اساس مصوبه  مجلس شورای اسلامی در حکم مصوبه  هیئت محترم وزیران می باشد و لازم الاجراست.
همچنین در جلسه مذکور بر اساس روال مصوب  و برنامه‌ریزیهای صورت پذیرفته و اولویت بندی، مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی جهت رفع موانع پیش مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 422905
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *