۰
رییس اداره صمت کنارک:

۷۵۵ تن کالای تنظیم بازار سال 99 در شهرستان کنارک توزیع شد/ تشکیل 199 پرونده تخلف برای واحدهای اقتصادی و صنفی

عبدالحمید دوستینی گفت: در سال 99 برای رفاه حال مردم ۷۵۵ تن کالای تنظیم بازار در شهرستان کنارک توزیع شده است.
۷۵۵ تن کالای تنظیم بازار سال 99 در شهرستان کنارک توزیع شد/ تشکیل 199 پرونده تخلف برای واحدهای اقتصادی و صنفی
عبدالحمید دوستینی؛ رییس اداره صمت شهرستان کنارک در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کنارک با حضور فرماندار، با اشاره به توزیع کالاهای تنظیم بازار در سال گذشته بیان کرد: در سال ۹۹ اداره صمت شهرستان کنارک با همکاری اداره کل استان و فرمانداری با هدف تنظیم بازار جذب و رفاه حال شهروندان در شهرستان ۷۵۵ تن کالای اساسی را توزیع کرد.

وی افزود: این اقلام از ضروریات خانوارها شامل روغن، برنج، شکر، مرغ و گوشت بودند که با قیمت مناسب توزیع شدند.

وی با اشاره به موضوع تنظیم بازار ایام نوروز ۱۴۰۰ اظهار کرد: بیش از ۸۰ تن کالا اساسی و مورد نیاز جهت تنظیم بازار نوروز جذب و بین مردم توزیع شده است.

رییس اداره صمت شهرستان کنارک با اشاره به بازرسی و نظارت از واحد‌های اقتصادی و صنفی گفت: ۱۹۹ پرونده تخلف حاصل سه هزار و ۶۸۰ بازرسی توسط بازرسان در سال ۹۹ بود که ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده بیش از ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال می باشد .

وی در رابطه با تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان اذعان کرد: میزان قابل توجهی کالا از جمله شکر، برنج، گوشت، مرغ و روغن تامین و طی روزهای آتی در شهرستان توزیع می شود.

دوستینی خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش جهاد کشاورزی شهرستان ۲۰ هزار قطعه مرغ تولیدی در شبکه توزیع قرار گرفت و ۱۰ هزار قطعه دیگر نیز آمادگی توزیع است.

وی افزود: جوجه ریزی نیز برای واحد‌های مرغداری انجام پذیرفته که در ایام ماه مبارک رمضان نیز مرغ تولیدی عرضه خواهد شد و سهمیه های اختصاصی مرغ کشتار روز نیز در شهرستان توزیع خواهد شد.
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 456597
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *