۰
به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر:

پنج مرکز مثبت زندگی در چابهار افتتاح شد/ ارائه خدمات سطح یک بهزیستی اولویت اصلی مراکز

حسن تاوانه گفت: پنج مرکز مثبت زندگی با هدف ارائه خدمات سطح یک سازمان بهزیستی برای رفع آسیب های اجتماعی افراد در چابهار به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.
پنج مرکز مثبت زندگی در چابهار افتتاح شد/ ارائه خدمات سطح یک بهزیستی اولویت اصلی مراکز
حسن تاوانه؛ رییس اداره بهزیستی شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: به مناسبت گرامی داشت دهه  مبارک فجر  در دومین روز از این ایام با حضور معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار، اعضای شورای اداری و  تامین شهرستان پنج  مرکز مثبت زندگی زیر مجموعه اداره بهزیستی شهرستان چابهار افتتاح شد.

وی افزود: هدف از ایجاد این مراکز ارایه خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در بستر فناوری اطلاعات برای بهتر زیستن آحاد جامعه و رفع آسیب ها و مشکلات است.

وی بیان کرد: این مراکز با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان بصورت غیردولتی بازیربنا ۳۰۰مترمربع با اشتغال پنج نفر نیروی انسانی متخصص درسطح کارشناسی و بالاتر در روانشناسی، امور تربیتی و فناوری اطلاعات درقالب خدمات اموراجتماعی، توانبخشی، پیشگیری، مشارکت های مردمی و اشتغال در واقع خدمات محله محور افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان چابهار با اشاره به سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به چابهار گفت: کارگاه خیاطی و گلدوزی در راستای توانمند سازی و مهارت آموزی با اعتباری  بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان با همکاری و عنایت،  فتاح؛ رئیس بنیاد مستضعفان کشور راه اندازی شد.

وی ادامه داد: این کارگاه برای اشتغال 10 نفر  بطور مستقیم  و 50 نفر غیر مستقیم تجهیز و بهره برداری شده است.
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 456350
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *