۰
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار خبر داد:

گشت های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی چابهار ویژه شب یلدا/ کنترل قیمت بازار و سلامتی مردم مسئله مهم برای ما است

حمیدرضا شایان؛ از بازرسی مشترک تیم های دستگاه های نظارتی از اصناف شهرستان چابهار به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا خبر داد.
گشت های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی چابهار ویژه شب یلدا/ کنترل قیمت بازار و سلامتی مردم مسئله مهم برای ما است
حمیدرضا شایان؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در آستانه فرارسیدن  شب یلدا و متعاقب آن افزایش تقاضا زیاد مردم برای خرید کالاهای پر مصرف، این ایام را به لحاظ نظارتی از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار می‌کند.
 
وی افزود: گشت و بازدید مشترک بازرسان اداره صمت، تعزیرات حکومتی و نماینده شبکه بهداشت و درمان چابهار از اصناف هر روز از 22 آذر به منظور جلوگیری از تخلفات و برای کنترل قیمت و تنظیم بازار است.
 
وی گفت: در این طرح نظارت و افزایش گشت‌های بازرسی از واحدهای صنفی چابهار به ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره بار، شیرینی و مواد غذایی در اولویت نظارت خواهد بود.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار اظهار کرد: تخلف یک واحد صنفی به علت گرانفروشی محرز و گزارش بازرسی برای این واحد تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی چابهار ارجاع داده شد.
 
وی ادامه داد: برای رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به واحدهای صنفی، تذکرات و دستورالعمل های لازم ابلاغ شده تا خطری برای حفظ سلامتی مردم وجود نداشته باشد.
 
  شایان خاطر نشان کرد: از شهروندان چابهاری درخواست می کنیم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، حتما موارد را به شماره تلفن گویای 124 اعلام نمایند تا بازرسان ما مانع گران فروشی در بازار باشند.

انتهای پیام/
 
 
سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 456187
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *