۰

معنویت درمانی از جمله گزاره های مهم در سلامت روان انسان است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: سلامت معنوی و معنویت درمانی از جمله گزاره هایی است که طبق تحقیقات و پژوهش سازمان بهداشت جهانی تاثیر شگرفی بر روح و روان آدمی دارد و از ابعاد مهم سلامت انسان ها به شمار می رود.
معنویت درمانی از جمله گزاره های مهم در سلامت روان انسان است
به گزارش چهاربهاران به نقل از مفدا بوشهر، طی نشستی با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشی بوشهر، رؤسای ادارات قرآنی نهاد های مردمی و دستگاه های اجرایی استان بوشهر بخش های مختلف بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد /یادواره سردار شهید سلیمانی تبیین و معرفی شد.
در این نشست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به تأثیر بی بدیل آموزه های وحیانی در آرامش روان انسان ها گفت: سلامت معنوی و معنویت درمانی از جمله گزاره هایی است که طبق تحقیقات و پژوهش  سازمان بهداشت جهانی تاثیر شگرفی بر روح و روان آدمی دارد و از ابعاد مهم سلامت انسان ها به شمار می رود.
دکتر اکرم فرهادی ضمن تشکر و قدردانی از مدیران قرآنی دستگاه های اجرایی و مؤسسات مردم نهاد استان بوشهر ، اظهار داشت:  بهره گیری و تعامل متقابل از ظرفیت دستگاه های قرآنی موجب شکوفایی و گسترش مبانی قرآن و عترت بوده به همین دلیل از همه مدیران، نخبگان و فعالان قرآنی استان جهت مشارکت حداکثری آحاد مردم در بخش ویژه جشنواره قرآنی هدهد می خواهم که همکاری حداکثری داشته باشند.

در ادامه این نشست، دکتر حسین اسدی راد مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه به تبیین بخش های مختلف بزرگترین رویداد قرآنی نظام سلامت کشور پرداخت و بخش ویژه این رویداد عظیم که با عنوان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جهت شرکت عموم مردم نام گزاری شده است را زمینه ای برای معرفی ذخایر قرآنی استان توصیف نمود.
سپس جواد احمدی منفرد رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر، علی اکبر مداح رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، ابراهیم کامران رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و ابراهیم مرادی مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت استان بوشهر، آمادگی کامل خود را برای انعکاس و بازتاب گسترده این رخداد ملی اعلام کردند.


 
 
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 455445
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *