۰

رونق روستاهای هدف گردشگری چابهار و کنارک

معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه چابهار گفت: با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار صنعت گردشگری در روستاهای هدف گردشگری شهرستان چابهار و کنارک رونق می‌یابد.
رونق روستاهای هدف گردشگری چابهار و کنارک
به گزارش چهاربهاران عادل عفتی در جلسه ای که با حضور مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری در چابهار برگزار شد اظهار کرد: در راستای انجام هماهنگی های لازم فی مابین سازمان منطقه آزاد چابهار با دهیاری های روستاهای هدف گردشگری شهرستان های چابهار و کنارک می توان به نتایج و وضعیت خوبی از توسعه روستایی دست یافت.
وی با اشاره به هماهنگی ارگان های مربوطه در این خصوص افزود: مصوبات مهم این جلسه انعقاد توافقنامه فی مابین سازمان منطقه آزاد چابهار و اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری می باشد تا سازمان منطقه آزاد بتواند با مشارکت دهیاری های مربوطه نسبت به ساخت تاسیسات گردشگری در سایت گردشگری دهیاری های اقدام کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی ادامه داد: شهرستان چابهار و کنارک به دلیل ساحلی بودن برخی روستاها، بناهای تاریخی و فرهنگ اصیل مردم منطقه از استقبال خوب گردشگران برخوردار است.
وی بهینه سازی روستاهای هدف گردشگری را مهم عنوان و تاکید کرد: هر نوع زیر ساختی که بتواند در زیبایی، تجهیز و افزایش رضایتمندی گردشگران در روستاها موثر باشد طبق این قرار داد با توان اجرایی اقدام خواهد شد.
عفتی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش گردشگر باعث اشتغالزایی و رونق کسب و کار در روستاها و هر منطقه ای خواهد شد و توسعه روستاهای هدف گردشگری از این قاعده مستثنی نیست.
انتهای پیام/
سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۲
کد مطلب: 452671
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *