۰
رئیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد چابهار خبر داد؛

اجرای بیش از 20 طرح کمک رسانی به محرومان در ماه گذشته

رئیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد چابهار گفت: در ماه گذشته که مصادف با دهه کرامت بود بیش ار 20 طرح کمک رسانی به محرومان و نیازمندان سطح چابهار اجرا و کمک رسانی شد.
اجرای بیش از 20 طرح کمک رسانی به محرومان در ماه گذشته
بهنام گرگیچ مقدم در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در ماه گذشته هزینه عروسی دو زوج اهل سنت و اهدای هدیه نیم میلیونی که بضاعت مالی نداشتند از طرف نمایندگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه چابهار کمک رسانی شد.
​وی با اشاره به توزیع اقلام به نیازمندان افزود: طرح توزیع نان رایگان بین خانواده های نیازمند و طرح توزیع سبدخانوار در میان خانواده های نیازمند شهرستان بوسیله این نهاد آغاز شده است.
وی با اشاره به اجرای دهه کرامت در هفته های گذشته توسط این نهاد ادامه داد: در دهه کرامت نیز برنامه هایی همچون اجرای گروه سرود دختران آفتاب مسجد امام رضا علیه السلام، گروه تواشیح محبان اهل بیت، اهدای جوایز مسابقات نقاشی، مسابقه پیامکی، مسابقه دلنوشته، اجرای مسابقات مختلف توسط مجری،
پذیرای شربت و شیرینی و شام، تجلیل از برگزیدگان مراسم شب شعر رضوی با جمعیتی بیش از ۸۰۰ الی ۹۰۰ نفر با تجلیل از دو خانواده شهید ( شهید فدویان مقدم و شهید بامری) انجام شده است.
گرگیچ اجرای چنین برنامه هایی را گسترش فرهنگ محرومیت زدایی و حب به اهل بیت دانست و تشریح کرد: در این بین اعزام ۳ نفر به قم به همراه دو شاعر به صورت ویژه انجام شده است همچنین مسابقات کتابخوانی هم در هفته گذشته در محل نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان چابهار برگزار شد.
رئیس کانون های مساجد چابهار خاطرنشان کرد: کمک به مستضعفین و اجرای برنامه های فرهنگی که بوسیله کانون های مساجد استان در سرتاسر شهر ها اجرا می شود نوعی رشد و بالندگی در جامعه را به دنبال خواهد داشت که چنین طرح هایی در دهه کرامت در شهرستان چابهار آغاز و ادامه خواهد داشت.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 451786
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *