۰
رئیس اداره بهزیستی چابهار مطرح کرد:

چهار هزار و 250 نفر نیازمند برای تحت پوشش قرار گرفتن بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار گفت: علاوه بر افراد تحت پوشش، سه هزار و 215 معلول و یک هزار و 37 نفر در بخش امور اجتماعی در این شهرستان در صف انتظار و پشت نوبت حمایت های بهزیستی قرار دارند.
چهار هزار و 250 نفر نیازمند برای تحت پوشش قرار گرفتن بهزیستی
حسن تاوانه در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: هم اینک چهار هزار و 252 معلول و افراد واجد شرایط در بخش امور اجتماعی بهزیستی تحت پوشش قرار دارند که خدمات دهی تکمیلی به این افراد نیازمند نگاه مثبت و جهادی مسئولان کشوری است.
وی با اشاره به تعداد معلولان شهرستان افزود: اکنون 630 معلول، 461 ناشنوا و کم شنوا و 386 نفر در بخش امور اجتماعی تحت پوشش اداره بهزیستی چابهار می باشند و از کمک های مادی و معنوی بهره مند می شوند.
رئیس اداره بهزیستی چابهار بیان کرد: اداره بهزیستی چابهار خدمات خوبی برای نیازمندان به خدمت ارائه می کند که از جمله آنها 44 دستگاه سمعک به ارزش 10 تا 15 میلیون ریال در یک سال اخیر به صورت رایگان میان ناشنوایان چابهار توزیع شده است.
وی تحویل باطری سمعک، پرداخت هزینه کاشت حلزون، هزینه مهارت آموزی و تامین مسکن ناشنوایان 2 معلول به بالا، تسهیلات کم بهره مشاغل خانگی و خود اشتغالی و کارفرمایی و پرداخت حق بیمه و بلیط هواپیما نیم بها را از جمله اقدامات ارزشمند اداره بهزیستی برای ناشنوایان چابهار عنوان کرد.
وی خدمات دهی و پوشش مالی بیشتر به این ارگان را از سوی دولت مهم دانست و اذعان کرد: خدمات توانبخشی و پرداخت 300 میلیون ریال برای هزینه عمل جراحی 6 کودک ناشنوا (برای هرمعلول 50 میلیون ریال) از دیگر خدمات این اداره برای ناشنوایان این شهرستان است.
وی خدمات رسانی در سال جاری را نسبت به سال های قبل چند برابر عنوان و تشریح کرد: ارائه خدمات دولت به ناشنوایان چابهار در سالجاری نسبت به سالهای قبل هفت برابر شده است که با ادامه این روند می توان خدمات رسانی مطلوب تری در سطح شهرستان انجام داد.
رئیس اداره بهزیستی چابهار گفت: انجمن و کانون معلولان در این نهاد برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب به معلولان و برون سپاری خدمات و همچنین پیگیری مطالبات و دفاع از حقوق آنان تشکیل شده است.
تاوانه راه اندازی چهار کمپ ترک اعتیاد برای مردان و زنان در شهرستان چابهار و ایجاد سرپناه برای افراد خیابانی را از دیگر خدمات برای محرومان عنوان کرد.
انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 451020
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *