۰

اجرای طرح ضربتی مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر درچابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از اجرای طرح ضربتی مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد.
اجرای طرح ضربتی مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر درچابهار
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدر علی کیخامقدم اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر اين فرماندهی باكليه امكانات و استفاده از ظرفيت كليه يگان ها و پليس هاي تخصصي يگان ضربت مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر راه اندازی شد.

وی افزود: از ابتداي آبان ماه سال جاري در اجرای این طرح پاکسازی نقاط جرم خيز، مسيرهاي فرعي حمل مواد مخدر، نقاط احتمالي حضورمعتادان متجاهر و منازل توزيع كنندگان موادمخدر آغاز و ماموران موفق به كشف 157كيلوگرم انواع مواد ودستگیری 18 قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به جمع آوری 18 معتاد متجاهر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ مبارزه خواهد کرد و اجاز جولان به آنها را نخواهد داد.

سرهنگ کیخامقدم با اعلام اینکه برخورد با معتادان و همچنین انهدام پاتوق موادفروشان جزء مطالبات همیشگی شهروندان است، گفت: پلیس با جدیت اجرای طرح های ضربتی را انجام می دهد.

وی با اعلام اینکه شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیشنهادات و گزارش های مردمی از فعالیت اخلالگران امنیت در جامعه است، تاکید کرد: شهروندان آگاه باشند که کوچکترین گزارش آنها، به پلیس مورد بررسی کارشناسی قرار می گیرد و ماموران موظف به برخورد با اخلال گران نظم و امنیت، اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس و خرده فروشان مواد مخدر هستند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 450518
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *