۰

افتتاح 11 پروژه برق رسانی با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در بخش مرکزی خاش

بخشدار مرکزی خاش از افتتاح ۱۱ پروژه بخش برق با اعتبار بیش از 120 میلیارد ریال در روستاها و مناطق بخش مرکزی خاش در هفته دولت خبر داد.
افتتاح 11 پروژه برق رسانی با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در بخش مرکزی خاش
به گزارش چهاربهاران، مجتبی شجاعی ضمن تقدیر از فعالیت‌های اثرگذار ممتاز شرکت توزیع برق استان و مدیریت توزیع  برق خاش و همکارانشان در توسعه زیرساخت‌های روستایی اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت  ۱۱ پروژه بخش برق با اعتبار بیش از 120 میلیارد ریال در روستاها و مناطق بخش مرکزی خاش   شامل برقرسانی به روستاهای فاقد برق ، افتاح پست ۶۳ ، توسعه برق روستایی و غیره به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: احداث پست ۶۳/۲۰ شامل ترانس ۳۰ مگاوات با ۴ فیدر خروجی ۲۰ کیلووات ، برقرسانی به روستاهای الله آباد پیرچاه، جلال آباد چاه شهی ، کروجی، تل گزی، نراپ پدگی سنگان ، محمد آباد تاگروک و توسعه تعدادی روستای دیگر از جمله طرح‌های فوق است.
وی ادامه داد : طی ۴ سال گذشته دولت یازدهم،  در دولت تدبیر و امید ۱۸۰ پروژه ارزشمند بخش برق با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در بخش مرکزی خاش به اجرا در آمده‌است که تنها بیش از ۵۰ روستای فاقد برق در این سال‌ها برق‌رسانی شده و بیشترین توسعه روستایی در دهستان‌های بخش مرکزی خاش با وسعت ۱۰ هزار کیلومتر و جمعیت ۸۰ هزار نفری و بیش از ۶۰۰ آبادی  اجرایی شده است..
بخشدار مرکزی خاش ادامه داد : هفته دولت میراث گرانب‌های شهیدان رجایی و باهنر، سرمایه ای ارزشمند در دست دولتمردان کشور برای انعکاس فعالیت‌های خود در طول یک سال فعالیت است و از حقوق متقابل مردم و دولت نسبت به یکدیگر است که اطلاع رسانی از خدماتی که توسط دولت به مردم  داده می شود باید به خوبی صورت گیرد تا مردم بدانند چه اقداماتی در محل زندگیشان انجام می شود و همه تلاش دولت نیز این است که رفاه اجتماعی و سطح زندگی مردم را بهبود بخشد .
شجاعی افزود: ملموس ترین وظیفه دولت ، برای مردم توسعه زیر ساخت‌ها ، رفاه اجتماعی و امنیت است که در نظام اسلامی ما نیز محرومیت زدایی و رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته همواره در اولویت کاری دولت‌ها  و به ویژه دولت یازدهم  قرار داشته که با تلاش دولتمردان پرتلاش در این استان در بخش مرکزی خاش اقدامات خوبی  تاکنون  انجام  شده  وبه یاری پروردگار و همت بلند دست اندرکاران در آینده نیز این رویه  استمرار خواهد داشت.
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 450053
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *