۰
درد دل یکی از سرباز معلمان سیستان و بلوچستان با چهاربهاران:

حقوق ناچیز سرباز معلمین استان با توجه به حجم زیاد کاری

حقوق ناچیز سرباز معلمین استان با توجه به حجم زیاد کاری بسیار دلسرد کننده می باشد.
65
65
 
به گزارش چهاربهاران، یکی از سرباز معلمین جنوب استان گفت:متاسفانه حقوق سرباز معلمان پس از انتظار طولانی در آستانه سال جدید واریز شد اما این بار مثل ماه های  قبل واریز صورت نگرديد به طوری که برای بعضی از سرباز معلمان 90هزار تومان و برای بعضی دیگر تا سقف 800هزار تومان نیز واریز گردید.
 
 
 
وی افزود: این نشان از ناکارآمدی سیستم مالی و عدم برنامه ریزی صحیح آموزش و پرورش می باشد گفته شده که برای آن هایی که مبلغ بیشتری واریز گردیده باید مبلغ اضافی برگردانده شود و حق خوارو بار سرباز معلمان حذف شده است چنانکه در سال جدید سایر کارمندان دولت افزایش حقوق داشته اند اما سرباز معلمین با کاهش شدید حقوق رو به رو می شوند.
 
وی ادامه داد: وزیر محترم آموزش و پرورش کشور باید مطلع از این وضعیت باشد به طوریکه سرباز معلمان در شرایط بسیار سخت سیستان و بلوچستان مشغول خدمت و آموزش به فرزندان زجر دیده ی این استان می باشند و خدمت را بجاری زحمت سرلوحه کار خود قرار داده اند.
 
 
 
وی اضافه کرد: گفته شده سرباز معلمان در شرف سال تحصیلی جدید ماهیانه 90هزار تومان حقوق خواهند گرفت که هیچ است در برابرطی کردن مسافتی طولانی  برای رفت و آمد به محل خدمت و بعضا بعضی از سرباز معلمان جهت تامین  پول کرایه خود مجبورند کارگری کنند تا سر وقت در محل خدمت خود حاضر شود.
 
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 423915
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *