۱
گزارشی از آرزوی دیرینه جوانان ورزشکار؛

جوانان ونوجوانان ورزش دوست چابهاری در حسرت زمین چمن مصنوعی

قول مسئولان چابهاری برای تبدیل زمین خاکی محله شنبه آباد چابهار به چمن مصنوعی هنوز محقق نشده و جوانان این محله همچنان چشم‌انتظار تحقق این وعده آن‌ها هستند.
جوانان ونوجوانان ورزش دوست چابهاری در حسرت زمین چمن مصنوعی
به گزارش چهاربهاران، جوانان به عنوان سرمایه های ملی این کشور، نیازمند امکانات و زیر ساخت های ورزشی هستند تا با برنامه ریزی مناسب بتواند بدون دغدغه به فعالیت ورزشی بپردازند.

برای جوشیدن انگیزه و شور و نشاط جوانی در رگ‌های ورزش معمولان و بروز استعدادهای نهفته ورزشی آن داشتن یک زمین چمن‌ مصنوعی زیاد سختی نیست، جوانان محله شنبه آباد چابهار علاقه‌مند به فوتبال در یک زمین خاکی بازی می‌کنند و تنها انتظارشان از مسئولان تبدیل این زمین خاکی به زمین چمن مصنوعی است.

یکی از مشکلات شهرستان چابهار عدم وجود مکانهای ورزشی مناسب و نیازهای اماکن ورزشی موجود از نظر استانداردهای لازم است که نظر به اینکه وجود فضاهای ورزشی، افزایش سرانه ورزشی و ایجاد مکان های ورزشی مناسب متضمن سلامت افراد جامعه و به عنوان عامل مهم در جهت سلامت اجتماعی و روانی شهروندان، تحرک اجتماعی جمعیت ساکن، پرکردن اوقات فراغت وشناسایی استعدادها و ظرفیتهای ورزشی هر شهرستان، نیاز است که مسئولان مربوطه با نگاهی دلسوزانه تر به این مقوله و رفع نیازها در این زمینه اقدام کنند.

یکی از  جوانان ورزش دوست چابهاری به خبرنگار چهاربهاران گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه ورزش و نیز کمبود امکانات شهرستان چابهار در زمینه زیرساخت‌های ورزشی، انتظار می‌رود تا وضعیت ورزش توسط مسئولان و متولیان امر ارزیابی و تصمیمات درخور شأن جوانان اتخاذ شود.

بلوچ افزود: تمامی شرایط برای ایجاد زمین چمن برای فوتبال در شهرستان محیا است اما کوتاهی و عدم رسیدگی و توجه مسئولین مربوطه برای حل این مشکل در شهرستان به اخر رسیده است و هیچ گونه تلاشی از سوی آنها در رابطه با آرزوی دیرینه جوانان و فوتبالیست های شهرستانی به چشم نمیخورد.

فوتبالیست دیگری کمبود زمین و امکانات را از موانع توسعه ورزش در شهرستان چابهار اعلام کرد و خواستار تامین و توسعه امکانات و زیرساخت ها و برطرف کردن مشکلات شد.


 
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 450982
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *