گزارشی از آرزوی دیرینه جوانان ورزشکار؛

جوانان ونوجوانان ورزش دوست چابهاری در حسرت زمین چمن مصنوعی

20 دی 1396 ساعت 11:31

قول مسئولان چابهاری برای تبدیل زمین خاکی محله شنبه آباد چابهار به چمن مصنوعی هنوز محقق نشده و جوانان این محله همچنان چشم‌انتظار تحقق این وعده آن‌ها هستند.


به گزارش چهاربهاران، جوانان به عنوان سرمایه های ملی این کشور، نیازمند امکانات و زیر ساخت های ورزشی هستند تا با برنامه ریزی مناسب بتواند بدون دغدغه به فعالیت ورزشی بپردازند.

برای جوشیدن انگیزه و شور و نشاط جوانی در رگ‌های ورزش معمولان و بروز استعدادهای نهفته ورزشی آن داشتن یک زمین چمن‌ مصنوعی زیاد سختی نیست، جوانان محله شنبه آباد چابهار علاقه‌مند به فوتبال در یک زمین خاکی بازی می‌کنند و تنها انتظارشان از مسئولان تبدیل این زمین خاکی به زمین چمن مصنوعی است.

یکی از مشکلات شهرستان چابهار عدم وجود مکانهای ورزشی مناسب و نیازهای اماکن ورزشی موجود از نظر استانداردهای لازم است که نظر به اینکه وجود فضاهای ورزشی، افزایش سرانه ورزشی و ایجاد مکان های ورزشی مناسب متضمن سلامت افراد جامعه و به عنوان عامل مهم در جهت سلامت اجتماعی و روانی شهروندان، تحرک اجتماعی جمعیت ساکن، پرکردن اوقات فراغت وشناسایی استعدادها و ظرفیتهای ورزشی هر شهرستان، نیاز است که مسئولان مربوطه با نگاهی دلسوزانه تر به این مقوله و رفع نیازها در این زمینه اقدام کنند.

یکی از  جوانان ورزش دوست چابهاری به خبرنگار چهاربهاران گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه ورزش و نیز کمبود امکانات شهرستان چابهار در زمینه زیرساخت‌های ورزشی، انتظار می‌رود تا وضعیت ورزش توسط مسئولان و متولیان امر ارزیابی و تصمیمات درخور شأن جوانان اتخاذ شود.

بلوچ افزود: تمامی شرایط برای ایجاد زمین چمن برای فوتبال در شهرستان محیا است اما کوتاهی و عدم رسیدگی و توجه مسئولین مربوطه برای حل این مشکل در شهرستان به اخر رسیده است و هیچ گونه تلاشی از سوی آنها در رابطه با آرزوی دیرینه جوانان و فوتبالیست های شهرستانی به چشم نمیخورد.

فوتبالیست دیگری کمبود زمین و امکانات را از موانع توسعه ورزش در شهرستان چابهار اعلام کرد و خواستار تامین و توسعه امکانات و زیرساخت ها و برطرف کردن مشکلات شد.


 


کد مطلب: 450982

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/report/450982/جوانان-ونوجوانان-ورزش-دوست-چابهاری-حسرت-زمین-چمن-مصنوعی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir