۰
پس از گذشت ۲ سال؛

مردم زرآباد تا کی باید منتظر راه‌اندازی کمیته امداد امام خمینی(ره) باشند؟

راه‌اندازی کمیته امداد امام خمینی(ره) در زرآباد به یکی از دغدغه مهم برای مردم این شهرستان تبدیل شده است.
مردم زرآباد تا کی باید منتظر راه‌اندازی کمیته امداد امام خمینی(ره) باشند؟
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران ؛ به نقل ازعصرهامون، کمیته امداد امام (ره) از جمله اولین نهاد‌هایی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت امور محرومان و نیازمندان کشور تأسیس شد.



کمیته امداد در راستای توانمندسازی مناطق محروم و حاشیه‌ای در زمینه‌های اشتغال، ازدواج، خدمات معیشتی و خدمات فرهنگی و اجتماعی خدمت‌رسانی ویژه دارد.



این اداره در راستای وظیفه ذاتی خود و طرح تحول اجتماع محور محلات محروم و حاشیه‌نشین، مددجویان این مناطق را باید شناسایی و از طرح‌های ویژه برخوردار کند.



یکی دیگر و از اصلی‌ترین اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت‌رسانی به محرومان و تلاش برای پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های نیازمندان است.



اما در جنوب سیستان و بلوچستان با گذشت ۲ سال مردم زرآباد از داشتن کمیته امداد امام خمینی (ره) محروم هستند و یکی از دغدغه‌های این مردم عدم وجود این اداره در شهرستان است.


شهرستان زرآباد اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) ندارد


هاشم شاهوزهی، بخشدار مرکزی شهرستان زرآباد بیان کرد: پس از شهرستان شدن زرآباد یکی از دغدغه‌های مردم این شهرستان استقرار ادارات بود که در همان ماه‌های نخست رایزنی برای راه‌اندازی اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آغاز شد و قول‌های مساعد جهت راه‌اندازی این اداره در شهرستان زرآباد داده شد.



وی تصریح کرد: متأسفانه با گذشت دو سال، نشست‌ها و پیگیری‌های مکرر حتی در سطح کشور هنوز هم کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان مستقر نشده است.



بخشدار مرکزی زرآباد گفت: ظرفیت‌های ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره) در شهرستان زرآباد در بخش‌های مختلف کشاورزی، صیادی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان، بخشداری‌ها، دهیاران و دیگر ادارات متولی شناسایی و آمار و اطلاعات مورد نیاز برای بهره‌برداری در اختیار کمیته امداد قرار گیرد.



انتهای خبر/
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 457809
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *