پس از گذشت ۲ سال؛

مردم زرآباد تا کی باید منتظر راه‌اندازی کمیته امداد امام خمینی(ره) باشند؟

27 فروردين 1402 ساعت 15:25

راه‌اندازی کمیته امداد امام خمینی(ره) در زرآباد به یکی از دغدغه مهم برای مردم این شهرستان تبدیل شده است.


به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران ؛ به نقل ازعصرهامون، کمیته امداد امام (ره) از جمله اولین نهاد‌هایی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت امور محرومان و نیازمندان کشور تأسیس شد.



کمیته امداد در راستای توانمندسازی مناطق محروم و حاشیه‌ای در زمینه‌های اشتغال، ازدواج، خدمات معیشتی و خدمات فرهنگی و اجتماعی خدمت‌رسانی ویژه دارد.



این اداره در راستای وظیفه ذاتی خود و طرح تحول اجتماع محور محلات محروم و حاشیه‌نشین، مددجویان این مناطق را باید شناسایی و از طرح‌های ویژه برخوردار کند.



یکی دیگر و از اصلی‌ترین اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت‌رسانی به محرومان و تلاش برای پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های نیازمندان است.



اما در جنوب سیستان و بلوچستان با گذشت ۲ سال مردم زرآباد از داشتن کمیته امداد امام خمینی (ره) محروم هستند و یکی از دغدغه‌های این مردم عدم وجود این اداره در شهرستان است.


شهرستان زرآباد اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) ندارد


هاشم شاهوزهی، بخشدار مرکزی شهرستان زرآباد بیان کرد: پس از شهرستان شدن زرآباد یکی از دغدغه‌های مردم این شهرستان استقرار ادارات بود که در همان ماه‌های نخست رایزنی برای راه‌اندازی اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آغاز شد و قول‌های مساعد جهت راه‌اندازی این اداره در شهرستان زرآباد داده شد.



وی تصریح کرد: متأسفانه با گذشت دو سال، نشست‌ها و پیگیری‌های مکرر حتی در سطح کشور هنوز هم کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان مستقر نشده است.



بخشدار مرکزی زرآباد گفت: ظرفیت‌های ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره) در شهرستان زرآباد در بخش‌های مختلف کشاورزی، صیادی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان، بخشداری‌ها، دهیاران و دیگر ادارات متولی شناسایی و آمار و اطلاعات مورد نیاز برای بهره‌برداری در اختیار کمیته امداد قرار گیرد.



انتهای خبر/


کد مطلب: 457809

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/457809/مردم-زرآباد-کی-باید-منتظر-راه-اندازی-کمیته-امداد-امام-خمینی-ره-باشند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir