۰
فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار؛

رژه شناورهای مردمی در حمایت از انتفاضه فلسطین

فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت: با حضور شناور های مردمی و نظامی رژه ای در حمایت از انتفاضه فلسطین در دریای عمان برگزار شد
رژه شناورهای مردمی در حمایت از انتفاضه فلسطین
ناوسالار یکم پاسدار محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران گفت: این مراسم رژه شناورهای مردمی در حمایت از انتفاضه فلسطین از آرمان قدس است؛ در واقع آرمان قدس یکی از مقدس‌ترین و متعالی‌ترین آرمان‌های امت اسلامی است و قول امام راحل مسئله اول جهان اسلام است.

 وی افزود: در حال حاضر به علت شدت ستم‌هایی که رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان فلسطین داشته این مسئله تبدیل به یک مسئله جهانی و حقوق بشری شده است.

 نوذری تصریح کرد: رژه مردمی اقتدار بسیج دریایی به تدبیر و فرمان فرمانده محترم کل سپاه سرلشکر پاسدار حسین سلامی در سواحل جنوب و شمال کشور عزیزمان از جمله خلیج‌فارس و دریای عمان و دریای خزر و همچنین سواحل برخی از کشورهای اسلامی که در واقع عضو محور مقاومت هستند، برگزار شده است.

 ناوسالار یکم پاسدار محمد نوذری اظهار داشت: این حرکت اعلام همبستگی با فلسطینیان و مسلمانان مظلوم است چنانچه اگر توجه کنیم اکثر محاصره آنها، محاصره دریایی است ما  به این طریق اعلام همبستگی با آنان می‌کنیم انشا الله تا پایان و تا آزادی سرزمین فلسطین همراه فلسطین و قدس خواهیم بود.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 457799
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *