فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار؛

رژه شناورهای مردمی در حمایت از انتفاضه فلسطین

24 فروردين 1402 ساعت 20:59

فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت: با حضور شناور های مردمی و نظامی رژه ای در حمایت از انتفاضه فلسطین در دریای عمان برگزار شد


ناوسالار یکم پاسدار محمد نوذری در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران گفت: این مراسم رژه شناورهای مردمی در حمایت از انتفاضه فلسطین از آرمان قدس است؛ در واقع آرمان قدس یکی از مقدس‌ترین و متعالی‌ترین آرمان‌های امت اسلامی است و قول امام راحل مسئله اول جهان اسلام است.

 وی افزود: در حال حاضر به علت شدت ستم‌هایی که رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان فلسطین داشته این مسئله تبدیل به یک مسئله جهانی و حقوق بشری شده است.

 نوذری تصریح کرد: رژه مردمی اقتدار بسیج دریایی به تدبیر و فرمان فرمانده محترم کل سپاه سرلشکر پاسدار حسین سلامی در سواحل جنوب و شمال کشور عزیزمان از جمله خلیج‌فارس و دریای عمان و دریای خزر و همچنین سواحل برخی از کشورهای اسلامی که در واقع عضو محور مقاومت هستند، برگزار شده است.

 ناوسالار یکم پاسدار محمد نوذری اظهار داشت: این حرکت اعلام همبستگی با فلسطینیان و مسلمانان مظلوم است چنانچه اگر توجه کنیم اکثر محاصره آنها، محاصره دریایی است ما  به این طریق اعلام همبستگی با آنان می‌کنیم انشا الله تا پایان و تا آزادی سرزمین فلسطین همراه فلسطین و قدس خواهیم بود.

انتهای خبر/


کد مطلب: 457799

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/457799/رژه-شناورهای-مردمی-حمایت-انتفاضه-فلسطین

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir