۰
مسئول گروه جهادی شهید محمد حکیمی نژاد:

پویش ملی مشق احسان شهرستان چابهار آغاز شد

فرامرز حکیمی نژاد گفت: پویش ملی مشق احسان که به منظور تامین لوازم تحریر و کیف دانش‌آموزان کم برخوردار در شهرستان چابهار آغاز شد.
پویش ملی مشق احسان شهرستان چابهار آغاز شد
فرامرز حکیمی نژاد؛ مسئول گروه جهادی شهید محمد حکیمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: پویش ملی مشق احسان هر سال توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان سیستان و بلوچستان اجرا شده‌ است که امسال این پویش با همکاری گروه‌ جهادی شهید محمد حکیمی نژاد در شهرستان چابهار در حال انجام است.

وی ادامه داد: در اجرای این پویش، امسال از گروه‌های جهادی که دغدغه فرهنگی و آموزش دارند، با هماهنگی و مجوز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و هماهنگی با وزارت کشور در سطح کلان استفاده می‌شود.

حکیمی افزود: پویش مشق احسان از طریق برپایی غرفه در شهر چابهار از 10شهریور  آغاز شد و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: غرفه‌ پویش در مکان میدان شهدای تاسوعای حسینی طی ۵ روز برپا می‌شود که در پایان، نیز معادل آورده مردمی و لوازم تحریر رایگان توسط گروه‌ جهادی بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

حکیمی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح با همکاری گروه‌های جهادی، ایجاد دغدغه‌مندی برای گروه‌ها است تا در سطح جامعه نیز دغدغه فرهنگی ایجاد شود.

مسول گروه جهادی شهید محمد حکیمی نژاد گفت: امیدواریم با مشارکت گیری از مردم در کنار کمک های گروه جهادی بتوانیم خدمات مطلوبی به نیازمندان مناطق محروم استان ارائه کنیم.
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 456904
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *