۰
مدیر امور توزیع برق شهرستان چابهار خبر داد:

تعویض ۴.۵ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان چابهار

محمودرضا اکبری از آغاز پروژه اصلاح و تبدیل ۴.۵ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در چابهار خبر داد.
تعویض ۴.۵ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان چابهار
محمودرضا اکبری؛ امور توزیع برق شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: اجرای طرح تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار گامی بزرگ در راستای افزایش پایداری شبکه، کاهش تلفات انرژی الکتریکی، زیباسازی مبلمان شهری، جلوگیری از بروز خاموشی و بهبود ارائه خدمات به مشترکان ساکن در منطقه می‌شود.
 
وی افزود: پرسنل امور توزیع برق شهرستان چابهار ۴.۵ کیلومتر از شبکه بلوار امام خمینی (ره) را با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به کابل خودنگهدار تبدیل کردند.
 
وی ادامه داد: با تلاش این پرسنل یک کیلومتر شبکه روشنایی زمینی معابر بلوار باهنر شهرستان چابهار هوایی شد. 
 
امور توزیع برق شهرستان چابهار تصریح کرد: خاموشی حداقلی، تلفات انرژی کمتر، کیفیت برق مناسب، حفظ امنیت جانی مردم و حفظ محیط زیست و جلوگیری از سرشاخه‌زنی درختان از مزیت‌های حداقلی استفاده از کابل‌های خودنگه‌دار در شبکه توزیع برق است.
 
وی گفت: با توسعه و ادامه این روند، گام مثبتی در جهت اهداف و سیاست‌های شرکت توزیع برق برداشته و شاهد افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش انرژی توزیع نشده و رضایتمندی مشترکان باشیم.
 
اکبری انجام این طرح در این مناطق با توجه به شرایط رطوبتی و فرسایش کابل‌های سیمی مهم دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و فرسودگی سریع تاسیسات و شبکه‌ها در مناطق رطوبتی لزوم اجرای این طرح در این مناطق دو چندان است. .
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 456872
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *