مدیر امور توزیع برق شهرستان چابهار خبر داد:

تعویض ۴.۵ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان چابهار

20 مرداد 1400 ساعت 11:21

محمودرضا اکبری از آغاز پروژه اصلاح و تبدیل ۴.۵ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در چابهار خبر داد.


محمودرضا اکبری؛ امور توزیع برق شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: اجرای طرح تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار گامی بزرگ در راستای افزایش پایداری شبکه، کاهش تلفات انرژی الکتریکی، زیباسازی مبلمان شهری، جلوگیری از بروز خاموشی و بهبود ارائه خدمات به مشترکان ساکن در منطقه می‌شود.
 
وی افزود: پرسنل امور توزیع برق شهرستان چابهار ۴.۵ کیلومتر از شبکه بلوار امام خمینی (ره) را با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به کابل خودنگهدار تبدیل کردند.
 
وی ادامه داد: با تلاش این پرسنل یک کیلومتر شبکه روشنایی زمینی معابر بلوار باهنر شهرستان چابهار هوایی شد. 
 
امور توزیع برق شهرستان چابهار تصریح کرد: خاموشی حداقلی، تلفات انرژی کمتر، کیفیت برق مناسب، حفظ امنیت جانی مردم و حفظ محیط زیست و جلوگیری از سرشاخه‌زنی درختان از مزیت‌های حداقلی استفاده از کابل‌های خودنگه‌دار در شبکه توزیع برق است.
 
وی گفت: با توسعه و ادامه این روند، گام مثبتی در جهت اهداف و سیاست‌های شرکت توزیع برق برداشته و شاهد افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش انرژی توزیع نشده و رضایتمندی مشترکان باشیم.
 
اکبری انجام این طرح در این مناطق با توجه به شرایط رطوبتی و فرسایش کابل‌های سیمی مهم دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و فرسودگی سریع تاسیسات و شبکه‌ها در مناطق رطوبتی لزوم اجرای این طرح در این مناطق دو چندان است. .


کد مطلب: 456872

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/456872/تعویض-۴-۵-کیلومتر-شبکه-سیمی-کابل-خودنگهدار-شهرستان-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir