۰
امام جمعه چابهار:

سخت ترین دوران زندگی اهل بیت؛ ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) بود/ مذاکره با غرب چراغی خاموش برای حل مشکلات داخلی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی گفت: سخت ترین دوران معصومین دوران سوم زندگی حضرت فاطمه الزهرا (س) است که بعد از وفات پیامبر اکرم (ص) در روایاتی که داریم پیچیدگی اون دوران و سخت ترین حیات زندگی به حضرت وارد شد.
سخت ترین دوران زندگی اهل بیت؛ ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) بود/ مذاکره با غرب چراغی خاموش برای حل مشکلات داخلی
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی؛ امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک آغاز سال نو میلادی و میلاد حضرت عیسی(ع) بیان کرد: ولادت حضرت مسیح عیسی بن مریم(ع) را خدمت تمامی هموطنان مسیحی تبریک عرض میکنم و خطاب مسیحیان گرامی تاکید دارم که به فرمایشات حضرت عیسی(ع) در زندگی خود عمل کنند و از خرافات و انحرافاتی که دولت مردان فاسد غربی ایجاد کردند، پرهیز کنند.

وی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) افزود: عرض تسلیت شهادت صدیقه کبری(س) و فرا رسیدن فاطمیه را خدمت امام زمان(عج) و همه شیفتگان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داریم که این ایام سوزناک روز  اول آن از دوشنبه است.

خطیب جمعه چابهار تصریح کرد: سخت ترین دوران معصومین و اهل بیت(ع) در زمان حضرت فاطمه الزهرا(س) بود چرا که به خاندان پیامبر بیشترین توهین و جسارت ها را کردند.

وی گفت: سخت ترین دوران معصومین دوران سوم زندگی حضرت فاطمه الزهرا (س) است که بعد از وفات پیامبر اکرم (ص) در روایاتی که داریم پیچیدگی اون دوران و سخت ترین حیات زندگی به حضرت وارد شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سه دلیل انحراف و اختلال در جامعه پس از پیامبر اسلام(ص) یادآور شد: حوادث ناگوار که برای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اتفاق افتاد نتیجه عواملی همچون انحراف در وصیت پیامبر اکرم(ص)، اختلال در جامعه توسط برخی عوام بوده است.

وی با اشاره به سکوت و بی بصیرتی خواص و ماموریت الهی حضرت علی (ع) اظهار کرد: تقابل غدیر، امامت و سلیفه و خلافت با طاغوت مبارزه می‌کرد و دوران بی بصیرتی شدیدی بعد از وفات پیامبر اکرم (ص)بود که سکوت خواص در آن زمان عامل مهم در ظلم و ستم به خاندان اهل بیت (ع) شد.

وی تاکید کرد: سکوت مهم ترین عامل انحراف جامعه اسلامی است که ضربه های مهلکی به پیکره اسلام و انقلاب اسلامی زده و این خواص به دلیل حب دنیا و یا از دست ندادن چیزی به خودشان زحمت روشنگری و مقابله با فتنه را نمی دهند.

حجت الاسلام موسوی اشاره کرد: ماموریت الهی حضرت علی (ع) حفظ و بقای دین اسلام بود، که خداوند به واسطه پیامبر ایشان را مامور کردند و لازم بود تا در آن زمان همگی از امام امت اطاعت و پیروی کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که به دشمنان نباید اعتماد کرد گفت: امروز باز هم در کشور یک عده محدودی با وجود بدعهدی هنوز هم چشم به دست دشمنان دارند تا به وسیله های آنها مشکلات و چالش ها را حل و به رفاه و آسایش برسند.

امام جمعه چابهار ادامه داد: با وجود اینکه کلی هزینه به کشور ما وارد شده اما باز هم به غرب اطمینان دارند غافل از اینکه باید به خودمان و خودی های خودمان اعتماد کنیم.

وی افزود: افرادی که بخاطر مطاع دنیایی راه خودشان را در مسیر انقلاب جدا کردند باید آنها را بشناسیم و هیچوقت برای پیشبرد برنامه ها از آنها مشورت و راهنمایی و اعتماد نکنیم.

وی گفت: یک عده بی کفایتی های خودشان را در مدیریت و حل چالش های کشور به سمت رهبری نشانه میگیرند و باید بدانند که بی فایده بودن مذاکره برای همه جامعه روشن و آگاه شد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: مملکت مجلس و رییس جمهور دارد که باید قانون را درست عمل کنند و جامعه باید بداند که فتنه شدیدی در راه است و باید بیدار و با بصیرت باشیم تا آسیبی به انقلاب و کشور وارد نشود.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در زمان اوایل انقلاب مطهری ها و بهشتی ها و رجایی و شهدای محراب داشت که در کنارش بودند ولی در حال حاضر تنها است.

امام جمعه چابهار خاطر نشان کرد: تحریف زمینه‌ساز شیطان و دروغ بستن یکی از این تحریف هاست، که همین مسائل نشانه آغاز فتنه جدید با زیاد شدن دروغ اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/
جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 456232
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *