۰

نخستین دوره آموزش آنلاین امر به معرف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

معاون رسانه و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دوره آموزشی آنلاین امر به معروف و نهی از منکر استان ویژه خبرنگاران و اهالی فرهنگ و هنر با مشارکت سازمان فضای مجازی بسیج تابستان امسال برگزار می‌شود.
نخستین دوره آموزش آنلاین امر به معرف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
به گزارش چهاربهاران، سید مجتبی طباطبایی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر، مصادیق معروفات و منکرات در جامعه، شیوه‌های نوین مطالبه‌گری در رسانه، نوع حمایت‌های قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر و اخلاق رسانه‌ای جزو سرفصل‌های اصلی در این دوره آموزشی است که توسط اساتید مجرب تدریس خواهد شد.
وی ادامه داد: به دلیل شرایط کنونی شیوع کرونا تمامی دوره‌های آموزشی این حوزه به صورت آنلاین برگزار و به افراد گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد.
معاون رسانه و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان بیان کرد: افرایکه تمایل به شرکت در این دوره آموزشی را دارند می‌توانند از امروز به مدت یک هفته مشخصات و درخواست خود را از طریق واتساپ و یا پیامکی به شماره ۰۹۱۵۹۴۹۱۴۳۸ ارسال کرده و یا به صورت حضوری به دفتر ستاد مراجعه کنند.
وی افزود: حضور اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر در این دوره ها به صورت رایگان خواهد بود.
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب: 455343
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *