۰
در نشست خبری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان عنوان شد:

در 6 ماهه نخست امسال توزیع 960 میلیون لیتر فرآورده در منطقه چابهار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در 6 ماهه نخست امسال حدود 960 میلیون لیتر فرآورده سوختی در منطقه چابهار توزیع شده است.
در 6 ماهه نخست امسال توزیع 960 میلیون لیتر فرآورده در منطقه چابهار
به گزارش چهاربهاران، مصطفی نخعی در ابتدای نشست خبری با اصحاب رسانه جنوب سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت نقش رسانه ها و تاثیر شگرف آن بر روابط اجتماعی اظهار کرد: آنچه در موسسات و سازمان ها ارزش و اهمیت داشته و آنان را در نیل به اهداف عالی یاری می کند برقراری ارتباط موثر است، لذا هر اندازه ارتباط برای ارائه اطلاعات فراگیر باشد دستیابی به اهداف جوامع و سازمان ها سریع تر خواهد شد.
این مقام مسئول افزود:  رسانه های جمعی در این میان نقشی عمده را ایفا می کنند، چرا که  علم رسانه ای امروز به عنوان علمی دارای اصول منطقی، نظریه، الگو و معرفت شناسی بوده و از قدرت پیش بینی نتایج و قابلیت تکرار پذیری و ظرفیت بالا برای سازمان دهی روابط اجتماعی و بهبود عملکرد سازمان های اجتماعی برخوردار است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب استان در ادامه به ارائه گزارش مصرف فرآورده در 6 ماهه نخست امسال پرداخت و تشریح کرد: در 6 ماهه نخست امسال حدود 960 میلیون لیتر فرآورده در منطقه جنوب استان توزیع شده است که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1/1 درصد کاهش داشته است.
وی در ادامه مصرف بنزین طی مدت ذکر شده حدود 192 میلیون لیتر عنوان کرد و ادامه داد: این مقدار مصرف نسبت به دوره مشابه سال گذشته 16/7 دهم درصد رشد داشته است.
نخعی میزان مصرف کلی نفت گاز را در نیم سال اول 96 حدود 647 میلیون لیتر عنوان کرد و افزود: این میزان مصرفی نسبت به مدت مشابه سال قبل 3/1 دهم درصد افزایش یافته است.
وی میزان مصرف نفت گاز غیر نیروگاهی را در 6 ماهه نخست سالجاری حدود 200 میلیون لیتر اعلام کرد و تصریح کرد: این  میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش مصرف 1/7  دهم درصدی  داشته است.
مدیر منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان  اذعان کرد: مصرف نفت گاز  تحویلی به نیروگاهها  نیز طی 6 ماهه نخست امسال  نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش 10/2 دهم درصدی مواجه بوده است. 
وی در ادامه میزان مصرف نفت کوره غیر نیروگاهی را 22 میلیون لیتر عنوان و افزود: این میزان مصرف در مقایسه با مدت زمان 6 ماه نخست سال قبل افزایش 57/4 دهم درصدی را نشان می دهد.
مدیر منطقه عمده ترین دلیل این افزایش مصرف را عدم رعایت  استاندارد های لازم در مخازن بخش خصوصی به ویژه کوره های آجر پزی در سال گذشته عنوان و اظهار کرد: تلاشهای بسیاری طی سال گذشته جهت استاندارد سازی مخازن بخش خصوصی انجام شد که دلیل عدم تخصیص سهمیه در دوره زمانی یاد شده این موضوع بوده است .
وی افزود: با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته و با تجهیز و استاندارد سازی این مخازن، سوخت لازم تعلق گرفته و افزایش میزان مصرف در این بخش در مدت مشخص امسال موجب شده است.
نخعی در ادامه مصرف نفتکوره تحویلی به  نیروگاه های  منطقه را در مدت مشخص امسال 96 میلیون لیتر عنوان و خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته مقدار مصرف در این بخش 162 میلیون لیتر بوده که این میزان در 6 ماهه نخست امسال 41 درصدی کاهش یافته است.
وی تاکید کرد: عمده ترین دلیل این کاهش مصرف استفاده از گاز طبیعی در نیروگاه بخار ایرانشهر بوده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان میزان سوخت تحویلی به هواپیماها را در 6 ماهه نخست امسال 4 میلیون و 193 هزار لیتر عنوان کرد و اظهار کرد: سوخت رسانی به هواپیماها دارای کاهش مصرف 2/4 دهم درصدی نسبت به سال قبل بوده است.
وی ادامه داد: این میزان مصرف در حالیست که تعداد پروازهای انجام شده در شش ماه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.
وی در ادامه میزان مصرف  سی ان جی را در تنها جایگاه منطقه 984 هزار متر مکعب عنوان و افزود: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد کرده است.
مدیر منطقه با اشاره به برخورداری بخشی از جنوب استان از گاز طبیعی خواستار مشارکت بخش خصوصی در احداث جایگاه های سی ان جی در منطقه شد.
نخعی در پایان میزان مصرف کل منطقه در شش ماهه نخست سال جاری را حدود 960 میلیون  لیتر عنوان و افزود: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1/1 دهم درصد کاهش یافته است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 450494
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *