۰

خانه معلم چابهار جانی دوباره یافت/ ساختمان جدید مرکز رفاهی فرهنگیان در دست ساخت است

ساختمان قدیمی خانه معلم چابهار به دلیل مشکلات عدیده ای که داشت مورد بهسازی قرار گرفت.
خانه معلم چابهار جانی دوباره یافت/ ساختمان جدید مرکز رفاهی فرهنگیان در دست ساخت است
رئیس آموزش و پرورش چابهار صبح امروز در حاشیه بازدید معاون برنامه‌ریزی وتوسعه منابع وزارت از مرکز رفاهی فرهنگیان این شهرستان به خبرنگار چهاربهاران گفت: ساختمان قدیمی خانه معلم که مدتی به جهت تخریبی و قدیمی بودن و مشکلات عدیده داشت تجهیزات به صورت بلااستفاده بود پس از بهسازی کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حسن نوروزی افزود: ساختمان قدیمی خانه معلم این مرکز در دو طبقه شامل "11سویت، دو پانسیون ویژه با ظرفیت 60 نفره، نمازخانه، انبار مواد غذایی و آشپزخانه مجهز بازسازی شد.

وی ادامه داد: این ساختمان دارای دو سالن پذیرایی مجزا برای آقایان و بانوان با ظرفیت 650 نفر در مساحت یک هزار و 680 مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد به بهره‌برداری رسید.

رئیس آموزش و پرورش چابهار از ساخت سایت جدید مرکز رفاهی فرهنگیان در جنب خانه معلم فعلی خبر داد و تصریح کرد: این ساختمان با زیر بنایی به مساحت پنج هزار و 151 مترمربع در 6 طبقه و دارای 54 سویت 30 تا60 متری سالن پذیرایی، آشپزخانه، سالن کنفرانس و کافی شاپ در حال ساخت است.
 
الهیار ترکمن ضمن برشمردن ظرفیت های گردشگری و لزوم بهره‌مندی فرهنگیان برتقویت اعتباری پروژه تاکید کرد.

حضور الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی وتوسعه منابع وزارت در گرمترین روزهای چابهار و احیای دوباره خانه معلم چابهار سفر کرد و مدیر کل تعاون و رفاه، مدیر کل آموزش وپرورش استان، معاون پشتیبانی و توسعه منابع استان در این بازدید حضور داشتند.
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 453888
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *