خانه معلم چابهار جانی دوباره یافت/ ساختمان جدید مرکز رفاهی فرهنگیان در دست ساخت است

21 تير 1398 ساعت 13:16

ساختمان قدیمی خانه معلم چابهار به دلیل مشکلات عدیده ای که داشت مورد بهسازی قرار گرفت.


رئیس آموزش و پرورش چابهار صبح امروز در حاشیه بازدید معاون برنامه‌ریزی وتوسعه منابع وزارت از مرکز رفاهی فرهنگیان این شهرستان به خبرنگار چهاربهاران گفت: ساختمان قدیمی خانه معلم که مدتی به جهت تخریبی و قدیمی بودن و مشکلات عدیده داشت تجهیزات به صورت بلااستفاده بود پس از بهسازی کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حسن نوروزی افزود: ساختمان قدیمی خانه معلم این مرکز در دو طبقه شامل "11سویت، دو پانسیون ویژه با ظرفیت 60 نفره، نمازخانه، انبار مواد غذایی و آشپزخانه مجهز بازسازی شد.

وی ادامه داد: این ساختمان دارای دو سالن پذیرایی مجزا برای آقایان و بانوان با ظرفیت 650 نفر در مساحت یک هزار و 680 مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد به بهره‌برداری رسید.

رئیس آموزش و پرورش چابهار از ساخت سایت جدید مرکز رفاهی فرهنگیان در جنب خانه معلم فعلی خبر داد و تصریح کرد: این ساختمان با زیر بنایی به مساحت پنج هزار و 151 مترمربع در 6 طبقه و دارای 54 سویت 30 تا60 متری سالن پذیرایی، آشپزخانه، سالن کنفرانس و کافی شاپ در حال ساخت است.
 
الهیار ترکمن ضمن برشمردن ظرفیت های گردشگری و لزوم بهره‌مندی فرهنگیان برتقویت اعتباری پروژه تاکید کرد.

حضور الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی وتوسعه منابع وزارت در گرمترین روزهای چابهار و احیای دوباره خانه معلم چابهار سفر کرد و مدیر کل تعاون و رفاه، مدیر کل آموزش وپرورش استان، معاون پشتیبانی و توسعه منابع استان در این بازدید حضور داشتند.


کد مطلب: 453888

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453888/خانه-معلم-چابهار-جانی-دوباره-یافت-ساختمان-جدید-مرکز-رفاهی-فرهنگیان-دست-ساخت

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir