۰
به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات؛

روابط عمومی با انتقال رویدادهای ادارات عامل موفقیت سازمان ها در جامعه

معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش چابهار گفت: روابط عمومی جزء 10 شغل پر استرس در جهان بوده که فعالیت در این حوزه نیازمند توانایی تفکر و عمل سریع در شرایط پراسترس و تنش زا است.
روابط عمومی با انتقال رویدادهای ادارات عامل موفقیت سازمان ها در جامعه
به گزارش چهاربهاران حسن نوروزی در مراسم تقدیر از کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش چابهار که به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات در دفتر رئیس آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد افزود: روابط عمومی آیینه تمام نمای فعالیت های آموزش و پرورش است و با ایجاد پل ارتباطی بین افراد جامعه و ادارات با انجام کار جهادی موفقیت سازمانی را تضمین می کند.

وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله)، روابط عمومی را منعکس کننده مسائل و فعالیت های یک سازمان خواند و ادامه داد: روابط عمومی پیشانی آموزش و پرورش بوده و در جامعه کنونی وظیفه این حوزه، اطلاع رسانی و گسترش امید در جامعه است.

نوروزی ضمن اهمیت این واحد در سازمان ها و ادارات تشریح کرد: انتقال به موقع اخبار موثر و مورد نیاز مردم و کارمندان باعث توسعه و پیشرفت جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار ما در این مراسم از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش چابهار با حضور معاون پرورشی، معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی، شورای دانش آموزی دبستان های دخترانه موج و مرجان و دختران آفتاب، رئیس کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر و جمعی از کارشناسان حوزه های مختلف آموزش و پرورش چابهار تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 453494
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *