۰

آغاز جشنواره جابر بن حیان با حضور بیش از یک هزار دانش آموز چابهاری

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چابهار از آغاز جشنواره جابر بن حیان با حضور بیش از یک هزار دانش آموز چابهاری در سالن پهلوان تختی این شهرستان خبر داد.
آغاز جشنواره جابر بن حیان با حضور بیش از یک هزار دانش آموز چابهاری
حسن نوروزی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: این رقابت در پروژه های علمی در میان دانش آموزان مقطع ابتدایی سطح شهرستان آغاز شده است تا مهری بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد‌
وی با اشاره به اهمیت این جشنواره در آموزش و پرورش افزود: مهارت آموزی و پرورش خلاقیت های دانش آموزان از مهم‌ترین رویکردهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که برگزاری جشنواره جابرابن حیان می تواند نقش بسیار زیادی در این زمینه داشته باشد.
نوروزی دوره ابتدایی را دوره ای بسیار حساس خواند و ادامه داد:فرهنگ پژوهش، تحقیق و انجام فعالیت های علمی زمانی در جامعه رونق پیدا می کند که، در دوره ابتدایی استقرار یافته و نهادینه شود.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش چابهار؛ کاربردی کردن محور آموزش های دانش آموزان، اهمیت به کار گروهی ترغیب دانش آموزان به کارهای پژوهشی و تحقیقاتی، استعداد پروری و کشف استعداد و نخبه پروری را از مهم ترین اهداف این جشنواره برشمرد و تاکید کرد: آموزش و پرورش شهرستان چابهار در امر شکوفا کردن استعداد دانش آموزان، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره جابر ابن حیان مقطع ابتدایی شهرستان چابهار، با بیش از 300 طرح و حضور بیش از یک هزار دانش آموز به مدت 6 روز در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی مدرسه ابتدایی پسرانه فرهنگیان برگزار می شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 453155
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *