۰

کارگران نقش پررنگی در رونق تولید و چرخش اقتصادی کشور دارند

فرماندار شهرستان کنارک گفت: کارگران با کار کردن نقش بسزایی در رونق تولید، چرخش اقتصادی و پیشرفت و توسعه‌ کشور دارند به همین دلیل اهمیت فعالیت این قشر در جامعه بر کسی پوشیده نیست.
کارگران نقش پررنگی در رونق تولید و چرخش اقتصادی کشور دارند
به گزارش چهاربهاران، ابابکر بلوچ ضمن قدردانی از زحمات تمام کارگران در مراسم تجلیل از کارگران نمونه و برتر بیان کرد: روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ های صنعت را به گردش در می آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده تجلیل و قدردانی شود.

وی ادامه داد: امروز مهمترین رسالت ما جهاد اقتصادی است و جهاد اقتصادی با روحیه جهادی انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان کنارک افزود: اقتصاد کشور با تلاش کارگران شریف این سربازان عرصه کار و تلاش گام های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.

وی ادامه داد: کارگران ایران اسلامی با ارائه کار و خدمات ارزنده و کسب روزی حلال نماد پیشرفت اقتصادی و عمرانی این دیار هستند.

بلوچ گفت: ظرفیت و پتانسیل شهرستان کنارک یک ظرفیت بسیار اثر گذار در کشور است.

وی کارآفرینان را انسانهای خلاق و خوش فکر دانست و تصریح کرد: نان کارگری نان عزت و افتخار و شرف است که کارگران عزیز برای آن تلاش می کنند.

فرماندار کنارک خاطرنشان کرد: در فرهنگ دینی ما کار کردن جزو بهترین عبادت‌ها محسوب می‌شود و اهمیت بسزایی در پرورش شخصیت انسان‌ها، جلوگیری از گناه و مفاسد اجتماعی، افزایش سلامتی و نشاط و مبارزه با فقر دارد.

حجت الاسلام نعیم بامری خطیب نماز جمعه کنارک نیز ضمن تبریک هفته کار و کارگر به تمامی کارگران و تشکر از کارگران زحمتکش این شهرستان گفت: کارگران تلاش گران خط مقدم کار و تولید در کشور هستند و جامعه کارگری ما قشری هستند که می‌توانند شرایط حاضر را به خوبی مدیریت کرده و اقتصاد مقاومتی و رونق تولید را در کشور محقق و اجرایی کنند.

وی افزود: کارگران همواره از افراد زحمتکش و پرتلاش یک مجموعه و سازمان هستند که نسبت به سایر افراد کار و زحمت بیشتری می کشند اما در اکثر مواقع زحمات آنها به خوبی دیده نمی شود و ما وظیفه داریم تا ضمن تکریم کارگران از حقوق این عزیزان دفاع کنیم.

امام جمعه کنارک بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم و با تبعیت و راهنمایی گرفتن از منویات مقام معظم رهبری در جهت محقق شدن رونق تولید در کشور گام‌های موثری برداریم.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید دولت و مسئولین، تولید کنندگان و مردم نقش دارند که هرکدام  وظیفه خود را باید انجام دهند دولت و مسئولین باید شرایط تولید آماده و منابع مالی را تامین و نظارت داشته باشند و از ورود کالاهایی که در داخل تولید می شود جلوگیری کنند و تولید کنندگان هم باید کالاهایی با کیفیت که بهتر از کالاهای وارداتی باشند تولید کنند و نقش مردم هم این است فقط از کالای ایرانی استفاده کنند.

 در پایان همایش بزرگ هفته کار و کارگر در شهرستان کنارک با اهداء لوح تقدیر  و جوایز از کارگران برتر و نمونه این شهرستان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 453416
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *