کارگران نقش پررنگی در رونق تولید و چرخش اقتصادی کشور دارند

11 ارديبهشت 1398 ساعت 14:23

فرماندار شهرستان کنارک گفت: کارگران با کار کردن نقش بسزایی در رونق تولید، چرخش اقتصادی و پیشرفت و توسعه‌ کشور دارند به همین دلیل اهمیت فعالیت این قشر در جامعه بر کسی پوشیده نیست.


به گزارش چهاربهاران، ابابکر بلوچ ضمن قدردانی از زحمات تمام کارگران در مراسم تجلیل از کارگران نمونه و برتر بیان کرد: روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ های صنعت را به گردش در می آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده تجلیل و قدردانی شود.

وی ادامه داد: امروز مهمترین رسالت ما جهاد اقتصادی است و جهاد اقتصادی با روحیه جهادی انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان کنارک افزود: اقتصاد کشور با تلاش کارگران شریف این سربازان عرصه کار و تلاش گام های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.

وی ادامه داد: کارگران ایران اسلامی با ارائه کار و خدمات ارزنده و کسب روزی حلال نماد پیشرفت اقتصادی و عمرانی این دیار هستند.

بلوچ گفت: ظرفیت و پتانسیل شهرستان کنارک یک ظرفیت بسیار اثر گذار در کشور است.

وی کارآفرینان را انسانهای خلاق و خوش فکر دانست و تصریح کرد: نان کارگری نان عزت و افتخار و شرف است که کارگران عزیز برای آن تلاش می کنند.

فرماندار کنارک خاطرنشان کرد: در فرهنگ دینی ما کار کردن جزو بهترین عبادت‌ها محسوب می‌شود و اهمیت بسزایی در پرورش شخصیت انسان‌ها، جلوگیری از گناه و مفاسد اجتماعی، افزایش سلامتی و نشاط و مبارزه با فقر دارد.

حجت الاسلام نعیم بامری خطیب نماز جمعه کنارک نیز ضمن تبریک هفته کار و کارگر به تمامی کارگران و تشکر از کارگران زحمتکش این شهرستان گفت: کارگران تلاش گران خط مقدم کار و تولید در کشور هستند و جامعه کارگری ما قشری هستند که می‌توانند شرایط حاضر را به خوبی مدیریت کرده و اقتصاد مقاومتی و رونق تولید را در کشور محقق و اجرایی کنند.

وی افزود: کارگران همواره از افراد زحمتکش و پرتلاش یک مجموعه و سازمان هستند که نسبت به سایر افراد کار و زحمت بیشتری می کشند اما در اکثر مواقع زحمات آنها به خوبی دیده نمی شود و ما وظیفه داریم تا ضمن تکریم کارگران از حقوق این عزیزان دفاع کنیم.

امام جمعه کنارک بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم و با تبعیت و راهنمایی گرفتن از منویات مقام معظم رهبری در جهت محقق شدن رونق تولید در کشور گام‌های موثری برداریم.

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید دولت و مسئولین، تولید کنندگان و مردم نقش دارند که هرکدام  وظیفه خود را باید انجام دهند دولت و مسئولین باید شرایط تولید آماده و منابع مالی را تامین و نظارت داشته باشند و از ورود کالاهایی که در داخل تولید می شود جلوگیری کنند و تولید کنندگان هم باید کالاهایی با کیفیت که بهتر از کالاهای وارداتی باشند تولید کنند و نقش مردم هم این است فقط از کالای ایرانی استفاده کنند.

 در پایان همایش بزرگ هفته کار و کارگر در شهرستان کنارک با اهداء لوح تقدیر  و جوایز از کارگران برتر و نمونه این شهرستان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453416

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453416/کارگران-نقش-پررنگی-رونق-تولید-چرخش-اقتصادی-کشور

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir