۰

وضعیت قمر در عقرب آب و فاضلاب چابهار/ واماندگی مدیران آب منطقه ای استان در چابهار

چالش فاضلاب کشی و همچنین نبود سیستم آبرسانی به شهرستان چابهار پرده از عملکرد مدیران بی کفایتی بر می دارد که علاوه بر جای خوش کردن بر کرسی های مدیریت، دچار روزمرگی شده اند.
وضعیت قمر در عقرب آب و فاضلاب چابهار/ واماندگی مدیران آب منطقه ای استان در چابهار
به گزارش چهاربهاران چندی قبل در نشست خبری که شهردار بندر چابهار با اصحاب رسانه تشکیل داد از عدم اجرای چند متر لوله کشی فاضلاب طی چهار سال خدمتش در چابهار و کنارکی سخن گفت که بهت خبرنگاران را در قفا داشت.

شهر مترقی چابهار که آماج گردشگری، تجارت و ترانزیت استان به حساب می آید به واسطه کم کاری مسئولان آب منطقه ای استان و چابهار گرفتار ناملایماتی شده که درخور این شهرستان نیست‌!

مدیر آب و فاضلاب شهری چابهار بهتر نیست بجای تهدید خبرنگاری که به دنبال مطالبات مردمی است پرده از گره کوری بردارید که سالیان دراز باعث عقب افتادگی سیستم آب و فاضلاب شهری چابهار شده است.

بسیاری از کم کاری هایی که در چابهار توسط مسئولین استانی رویت می شود دستخوش وجود منطقه آزاد چابهار است به طوری که برخی ها با خیال واهی کمک های سازمان منطقه آزاد به اداره ذیرربطشان در چابهار بر وظایفشان مهر باطل می زنند.

در طی بارندگی های اخیر در چابهار در عرض نیم ساعت بارش در خیابان اصلی این شهرستان و مرکز شهر چند سانتی متر آب ایستاده بر جای ماند، منتها در بسیاری از مناطق چابهار عدم سیستم آب و فاضلاب شهری فلاکت های بیشتری را برای شهروندان به ارمغان گذاشت.

یکی از معضلاتی که آب منطقه ای سیستان و بلوچستان قادر به حل آن نیست و یا تمایلی برای حل آن در چابهار ندارد خودکفایی در بحث آب شرب است که مطمئنا فزون ترین خیانت به مردم این شهرستان به شمار می آید.

دولتمردان به اصطلاح اصلاح طلب(ذلت طلب) وزارت نیرو نه پروژه ای در بحث لوله کشی آب در چابهار اجرا می کنند و نه از بخش خصوصی حتی آب شیرین کن اداره کل بنادر مستقر در این شهرستان برای خرید تضمینی حمایت می کنند که نشان از کم کاری بالادستی ها و واماندگی نماینده مردم برای مطالبه این موضوع در مجلس دارد....!

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۳۷
کد مطلب: 453406
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *