۰

شیعه و سنی پاسداران انقلاب و سپاهی نظامند / آمریکا و متحدانش هیچ گاه توان رویارویی با پاسداران را نخواهند داشت

امام جمعه شهرستان چابهار از حمایت خالصانه مردم ایران به ویژه شیعه و سنی سیستان و بلوچستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با آمریکا خبر داد.
شیعه و سنی پاسداران انقلاب و سپاهی نظامند / آمریکا و متحدانش هیچ گاه توان رویارویی با پاسداران را نخواهند داشت
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار اظهار کرد: ما در ایران کسی نداریم که پاسدار نباشد کسی که در کشور لباس پاسداری ندارد روح و جانش پاسدار می باشد.

وی با اشاره به اهمیت وجود سپاه در حفظ نظام افزود: سیدالشهدا فرمود خیال نکنید فقط کربلائیان در کنار ما بوده اند بلکه تا قیامت هر کس که راه ما را ادامه دهد در کنار ما می باشد و پاسداران فرزندان معنوی امام حسین علیه السلام می باشند.

امام جمعه چابهار ادامه داد: ترامپ احمق سپاهی را که نابود کننده تروریست می باشد را تروریست می خواند در صورتی که خودشان بودند که داعش پروری را به وجود آوردند و در تریبون های مختلف می گفتند برای نابودی بشاراسد داعش را به وجود آوردیم.

وی اقدامات آمریکا در خاورمیانه را بی اثر دانست و تشریح کرد: آمریکا هفت تریلیون دلار هزینه کرد ولی سپاه پاسداران تمام آرزوهای نوکران آمریکایی و ترامپ را به یاس تبدیل کرد و فرهنگ حسینی توسط سپاه پاسدارانی که در قلب ملت است نگذاشت شما به اهداف شوم خود برسید.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: آمریکا قصد داشت بین ارتش، سپاه و نیروی انتظامی اختلاف بیندازد ولی دیدید که ارتش، نیروی انتظامی و تمامی مردم گفتند ما هم پاسداریم.

وی سپاه را یاور مظلومان دانست و عنوان کرد:چون فرهنگ سپاه فرهنگ عاشوراست ببینید در اهواز، خوزستان، گلستان، آق قلا و پلدختر چگونه به داد مردم رسید.

وی در پایان از کسانی که فکر مذاکره با آمریکا را در سر می پرورانند خاطرنشان کرد: مسئولین دولتی بجای دل بستن به آمریکا و مذاکره به خداوند دل ببندند تا کار و امور درست در جهت ارتقای زندگی مردم انجام شود.

به گزارش خبرنگار ما در پایان نماز جمعه امروز چابهار نمازگزاران این شهرستان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
انتهای پیام/
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 453295
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *